Gå til innhold

"during" i høytalere...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo det hadde jeg, men jeg sendte hele pc på rep til komplett å i dag RINGTE han meg noe jeg ble veldig overrasket over. Han sa han skulle skifte strømforsyning til den jeg ville ha (enermax) og at han hadde rettet på en god del feil på kortet mitt.

 

Han sa at Jumperene til onboard lydkortet var skrudd på, noe som vil skape problemer. Så han skrudde dem av, (satt dem på disable) å da skulle vist alt være bra.

 

Mer vet jeg ikke desverre. ta å les i manualen om jumpere i manualen din til hovedkortet ditt. Så kansje du får fikset det og...

Lenke til kommentar

Det virker jo litt rart...hvorfor kunne du velge en annen strømforsyning ? Pluss at et av hovedkortene jeg har prøvd ikke har noe lyd onboard. Så det må vel være noe galt med Chieftec sine strømforsyninger(360w), spesielt med tanke på at du kunne velge en annen, hvorfor??

 

Min brumming går ikke bort før jeg har slått av strømmen bak på kabinettet, så selv om PC er slått av er brummingen der.

Lenke til kommentar

Nei, du kan så si. Men det var samme "brumming" du hadde ?

 

Men hvorfor fikk du velge en annen strøm ? Hvorfor ble ikke bare strømmen sendt tilbake til deg når han hadde "fixa" hovedkortet ditt ? Er litt merkelig...

 

Har prøvd flere strømforsyninger 250w 300w og 400w

alt bra, kun brumming med 360w, på alle hovedkort jeg har prøvd(alle og alle, ok 2 stk. da..)

 

Jeg kan jo slutte å mase, og bare bruke Q-TEC 400w, men den bråker så mye...og blir sur på alt som ikke virker som det skal når en betaler for det.

Lenke til kommentar

Nei det jeg mente var at jeg bare ville bytte strømforsyningen min til noe mer støysvak. Det er den eneste grunnen, jeg spurte dem på komplett om dette var ok for dem å gjøre siden den alikavell var på rep.

Men det er rart det du sier med 360w, at det er den eneste som får fram brummelyden..kansje produksjons feil som får fram forstyrelsene... hvem vet.

 

Men uansett så har jeg ennå ikke fått tilbake min manskin så jeg vet ikke om den er ok. Men han på komplett så at den var ok så jeg får vel tro han da..

 

Men du sier at brummelyden ble borte når du skiftet strømforsyningen? Da ville jeg ha kjøpt en ny strømforsyning, en støysvak en. koster litt men det er vært det...

 

[ Denne Melding var redigert av: BanAnus på 2002-08-22 15:38 ]

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har også det chieftec kabinettet og har samme brummingen i høyttalerne. Har en aktiv forsteker i fra Creative, og to satelitthøyttalere.

 

Hvilken løsning kan jeg velge utenom skifting av strømforsyning?

 

Jeg har forresten ikke noe jording på systemet mitt. Men arbeider med å få det ... tror dere dette vil løse problemet mitt ?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hmm..

 

Sitter her med mitt chieftech aluminiumskabinett 360W å hører på den jævla brumminga jeg og. (kan ikke sies å være lite heller)

 

Hadde håpa på å finne noen tips her, men fikk bare bekrefta mistanken min om at strømforsyninga er fucka.

Jaja da er det bare å bestille ny strømforsyning da :(

Noen som har noen forslag til en god en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...