Gå til innhold

Den store tromme-tråden

figure_02

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jepp :grin:

tanten min som bor i SF skaffet den for meg..kjekt å ha kontakter :love:

5334134[/snapback]

Selv om han er en drittsekk så er du ekstremt heldig da! :p jævli fett.

Skrevet

Stilige gaver, everyone :). Fikk ingen tromme-relaterte gaver i år jeg, ønsket meg en zil-bel, men var visst ikke lett å få tak i, i følge foreldre etc... Så får prøve å finne det på egen hånd senere. Har bestilt meg tromme-mics da, THX (fra sound1.no, timesalg, nesten halv pris...). Skal visst låte bra til å være billig-mic'er, så vil prøve de å se. Verste fall sende tilbake igjen...

Skrevet
Jeg fikk Pearl Eliminator P-2002C dobbelpedaler, og Sabian 16" AAX Studio crash, av trommeutstyr :D jeg er kjempe fornøyd

5341621[/snapback]

Wohow! Pearl eliminator! Bra fangst!

Skrevet
Vell, tror du fikk den beste gaven.. Ingen pedaler, trommer eller crasher hjelper deg i å spille "in time".. Men guess what? Det gjør metronomen ;)

5355598[/snapback]

Men man spiller jo "in time" fra før da :D

Skrevet

joa, men er kjekt å ha, hvis jeg er ute på tur osv kan jeg late som jeg har settet rett der, kan jo programmere egne beats osv...

Men en Iron Cobra hadde jo vært bedre da :p

Skrevet

Tror ikke det er noen som spiller HELT in time når de har spilt i 2 år.. Eller jo, er vell kanskje mange som gjør det... Jeg gjor det hvertfall ikke, er vell kanskje på grunn av mangel av talent :p Vet hvertfall at en metronom har hjulpet meg :dribble:

Skrevet

Blir nok et Pearl sett. Er ikke sikker på hvilket det blir enda.

Er nok litt enig med deg der SirAnderz. Jeg pleide ivertfall å spille til musikk. Slipper metronom da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...