Diablito666 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Da har jeg spilt dette spiller i ca 2 måneder og jeg elsker det. Men jeg har surfet nettet eller en eller annen form for "Juks" dvs jeg vil spille lengre enn til 1948. Jeg ønsker så gjerne å spille lengre så jeg kan erobre hele verden hehe og finne opp alle tingene, noe som jeg ikke klarer når spillet slutter i 1948. Er det noen det ute som har peiling om det går ann og forlenge senarioet og i så fall hvordan?
Magic Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Hei. Sjekk ut HOI2 forumet på www.europa-universalis.com og spør der. Jeg vet det finnes en unlimited-time patch til spillet, men har dessverre ikke adressen til nedlasting av filen. BTW på www.europa-universalis.com finner du også samtlige patcher/opdateringer til spillet og alle MODS til spillet. I tillegg har de "After Action Reports" og mye annet snacks.. Ps: HOI2 er et kongebra spill!!! GL
Amnio Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Du finner også en del godbiter på HOI2 Wiki. Se under utilities for timelimitpatchen. Spillet har en litt kjip bug som gjør at du bruker nesten dobbelt så mye manpower for forsterkninger enn det som var meningen. Hvis du går inn i spillkatalogen\db og åpner misc.txt kan du fikse dette selv ved å endre tallet under linjen "# Reinforcement Manpower Cost Factor" til 0.36. Husk å ta backup av .txt-fila før du endrer den.
Diablito666 Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Skrevet 11. juni 2005 glimmrende, takker så meget. Er tyskland og har nesten ikke infanteri lengre, kun tankser og marine/fjell folk dette grunnet at infanteriet sugte livet ut av manpoweren min, nå går det heller på helvete løs på olja Nei det er virkelig bare bukke nikke å neie for dette spillet. Skulle bare ønske jeg kunne spille online med noen. Ps Har noen klart og finne opp Hellikopter? Jeg jukser desverre ikke så jeg blir aldri helt ferdig med å finne opp ting selv hehe
Gaute65 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det er mange som spiller HOI2 online på valkyrie nett. Hvis du ikke finner noen der se multiplayer forumet til Paradox.
Magic Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Generelt kan jeg ikke anbefale HOI2 multiplayer over internett. I mine øyne er spillet fremdeles (dessverre) for ustabilt til å kunne spilles over internett. Over LAN derimot er det en sikker vinner! HOI Wiki er ganske bra ja, mye god informasjon der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå