Gå til innhold

Halo blir film - hva tror dere?


Anbefalte innlegg

Vin Diesel er flink skuespiller:p

 

her er den Halo Fall of Reach.

 

89kr

 

mens vi først er inne på spillbøker anbefales også splinter cell boka varmt. skrevet av david michaels.

 

de har den dog ikke lenger på mao.no som jeg bestilte den på men bør være mulig å få tak i.

 

David Michaels? Trudde Tom Clancy skrev den.

ja det er det jeg synes er litt merkelig. det står Tom Clancy's Splinter Cell men den er skrevet av David Michaels...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vin Diesel er flink skuespiller:p

 

her er den Halo Fall of Reach.

 

89kr

 

mens vi først er inne på spillbøker anbefales også splinter cell boka varmt. skrevet av david michaels.

 

de har den dog ikke lenger på mao.no som jeg bestilte den på men bør være mulig å få tak i.

 

David Michaels? Trudde Tom Clancy skrev den.

ja det er det jeg synes er litt merkelig. det står Tom Clancy's Splinter Cell men den er skrevet av David Michaels...

Ja men det var Tom Clancy som skapte splinter cell. men det betyr ikke at han skrev boka. Akkurat som at disney lagde donald og mikke og alle de andre. Det er fortsatt andre som tegner Disney historier.

Lenke til kommentar
bare de ikke endrer helt på historien, og setter Vin Diesel i rollen til master chief så blir det kanskje bra...

:!: Moroklumpen

 

Film av Halo-spillene er jo egentlig ikke noen sårlig ide, men jeg tror dette bare kommer til å bli en film med masse effekter og dårlig manus. Sett Lucas og ILM på jobben så blir det nok en ok film...

Lenke til kommentar
bare de ikke endrer helt på historien, og setter Vin Diesel i rollen til master chief så blir det kanskje bra...

:!: Moroklumpen

 

Film av Halo-spillene er jo egentlig ikke noen sårlig ide, men jeg tror dette bare kommer til å bli en film med masse effekter og dårlig manus. Sett Lucas og ILM på jobben så blir det nok en ok film...

Dø, hvordan kan det bli bra manus når Master Chief nesten ikke sier noe i eneren og toeren... Men jeg håper så klart at det blir en bra film!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...