taxz_007 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hei! Kjøpte GTA San Andreas i dag og når jeg skulle starte det kommer det bare opp en svart skjerm som varer i noen få sekunder før spillet avsluttes og jeg kommer bare ut igjen til windows. Jeg får heller ingen feilmelding.... Hva kan vere problemet?
Elendil Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Så dumt da... Vanskelig å hjelpe uten feilmelding, klarer du å fortelle litt mier...
audhage Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Ja, som Kjetil sier kunne det vært praktisk med evt. feilmelding og maskinvare. Mvh Audun Hagen
thomassit0 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 som vanlig, prøv å oppdater windows med alt som er av greier på windows update, fjern gamle drivere og legg inn de absolutt nyeste og sjekk da. prøv også å legg inn nyeste hovedkort drivere .
Musty Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 har du installert noen programmer som stylexp/windowblinds? Hørte fra en på jobben i dag at han hadde problemer med å starte spillet pga windowblinds..
taxz_007 Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Jeg har en ca. 1 år gammel PC med Radeon 9800 128 mb Skjermkort, AMD XP2800, 512 mb RAM... Dette burde jo ikke by på problemer siden minimuskravene og de anbefalte kravene blir infridd.... Og nei jeg har ikke installert stylexp eller windowblinds el. lignende. Hvor kan man evt. få tak i drivere til slike formål?
audhage Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Prøv å instalere de n catalystdriverne (du finner de på forsiden) Elers kan du jo sjekke dette med widows update. Mvh Audun Hagen
Vercetti Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Jeg har også problemer med å spille gta san andreas. Når jeg prøver å starte spillet får jeg en dialogboks som sier ""Unable to authenticate orginal disk whitin time limit". Har oppdatert ati drivere og oppdatert firmware til dvd spilleren.
audhage Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det høres jo veldig ut som om det er en piratverson da. Men du sier jo at du kjøpte det. Om det er kjøpt ville jeg sendt mail til Rockstar og spurt. Men det kan jo også ta tid. Mvh Audun Hagen
taxz_007 Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Neida det funker fint nå..... Jeg kikket litt rundt på ulike sider på nettet og som noen var inne på her var det et program som virker på samme måte som Style XP og det skaper visst problemer... Slettet programmet og alt funker fint nå
V36a Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Det høres jo veldig ut som om det er en piratverson da. Men du sier jo at du kjøpte det. Om det er kjøpt ville jeg sendt mail til Rockstar og spurt. Men det kan jo også ta tid. Mvh Audun Hagen Trenger ikke være piratversjon, jeg har hatt samme problemet med Toca Race Driver 2. Enkelte ganger tar det lenger tid å verifisere dvdplaten, så det hender jeg må prøve flere ganger. Og dvd-brenneren er så og si ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå