Gå til innhold

Sekk til bærbar pc


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om sekken til Dell XPS har magebelte? Kjekt å hå når man sykler.

 

Ellers er vel Targus Sport Deluxe Notebook Backpac et godt alternativ til en 17" maskin.

Synes Sport Deluxe er for liten, hadde den, men sendte tilbake. Men helt ok sekk! :)

 

Ikke magebelte på XPS-sekken, men det ser bare lame ut, og er irriterende med snorer som henger.

computer2-007.jpg

Endret av Fredrik Larsen
Lenke til kommentar
Er det noen som har noen erfaringer med denne sekken ; http://www.nbags.no/product_info.php?cPath...products_id=474 ?

Det ligger en anmeldelse av denne på forumet - her :thumbup:

Takk for det ! Sannsynligvis vil vel ikke en 15,4" passe i denne på grunn av høyden?

Sekk: 33 x 29 cm

PC: 36.3 x 26.57 cm

 

PC-en er nok litt for høy ja.. :(

Haha :D Dette burde jeg kanskej sjekket før jeg bestilte :blush: Men den er enda ikke sendt, så jeg håper pc.utstyr.no er litt samarbeidsvillige og sletter ordren. Jeg har for øvrig store problemer med å velge sekk, har du noen forslag?

Lenke til kommentar

Jeg skal bruke sekken til en inspiron 6000, men tenkte at det er sikkert mange andre som skal gå til anskaffelse av en sekk også!

 

Sett endel på Targus style & Comfort da jeg får plasst il bøker i tillegg til pc'en i den. Ser fram til dine erfaringer Nostradamus.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det mangel på sekker og vesker (ink. slim) til 12" widescreen? 14" 4:3 går jo i bredden men blir ikke så "tight" i dybden som jeg ønsker. Finnes jo litt til Apple 12" iBook/PowerBook, men de er vel begge vanlig 4:3 eller? Ser slik ut på hjemmesiden deres iallefall.

 

WildEye: Den BrainBag sekken, er det på innsiden mindre lommer for div utstyr, slik som 2,5" disker, pcmcia ++ eller er det et eneste stort rom så alt av ekstra til pcen ligger i en haug i bunnen slik som på min Targus Deluxe Backpack?

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jeg skal bruke sekken til en inspiron 6000, men tenkte at det er sikkert mange andre som skal gå til anskaffelse av en sekk også!

 

Sett endel på Targus style & Comfort da jeg får plasst il bøker i tillegg til pc'en i den. Ser fram til dine erfaringer Nostradamus.

Jeg knipset 20 bilder av sekken, "leather slip case" og maskinen nå. Ikke verdens beste kvalitet på bildene, og de er litt store. Håper du blir fornøyd.

 

Bildene kan sès her

 

 

Beklager lang "leveringstid"

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Jeg er også på leting etter sekk. Den må:

  • Passe til 15'' laptop
  • Ha god plass til mange store skolebøker (altså: ikke en liten pinglesekk med plass til 2 blyanter og en papirblokk i tillegg til maskinen ;) )
  • Være billig

Noe å anbefale?? Har Biltema eller Clas Ohlson noen aktuelle modeller? (Har ikke deres nyeste kataloger)

Endret av Fjonisen
Lenke til kommentar

Jeg har funnet Den Ultimate Løsning: jeg skal bygge om skolesekken til PC-sekk!! :) Jeg er bare genial. Her er oppskriften:

 

En rull bobleplast

En teiprull

Litt kreativitet

 

--> fix ferdig sekk. Skolesekken min har nemlig en lomme inn mot ryggen som er stor nok til PCen, som jeg ser for meg at jeg kan dekke godt med bobleplast for å beskytte PCen. Vips, 500 kroner (minst!) spart! Jeg er genial. Bow before the genius. :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...