Krankemot Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) som sagt skal registrere et spill, men så må jeg ha en slik postal- code aka zip.code, og den måå jeg ha for at det skal fungere...vi har vel ikke noe sånt i norge? Endret 8. juni 2005 av norma_saw
Krankemot Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 legger ved et bilde så dere skjønner hva jeg mener... jeg fant us postalservice sine sider og rota meg fram så jeg fant en zipcode til los angeles, kan jeg bruke den? uannsett, når jeg gjør det og den prøver å sende informasjon til EA games, får jeg bekjed om at "Trouble sending registration information, you need an external connection to send this information" jeg har da internett
<Iversen> Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 postal code spør de da vel etter overalt, min er 7043
Laserlasse Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Pleier å bruke: Adress1: Gate/Vei adressen min (f eks postboksen din) Zip kode: 5162 City: Laksevåg Og hvis de på død og liv skal ha 'county' som obligatorisk felt, skriver jeg enten 'Bergen' eller 'Hordaland'. Pleier å funke. Utroli ghva posten klarer å få til så lenge det står 'NORWAY' på pakken.
Laserlasse Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Og hvorfor registrere et spill btw? Du får absolutt ingenting igjen for det. En periode på 90 tallet jeg registrerte alt jeg kjøpte. Aldri noensinne fått noe igjen for det. Ikke engang en epost
Krankemot Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 jeg slipper at andre stjeler cd-key-en min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå