vstr Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 har GTA san andreas på PS2, og eg har hørt at det er mulig å laste ned emulator slik at det er mulig å spille det på PC, er det bare å laste ned emulator? er det lovlig? hvilke emulator er best? hvor laster eg ned emulator?
webby1 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nei, trur ikke det finnes noe emulatore som fungerer til å spille Grand Theft Auto: San Andreas på pcen..? ikke lenge til GTA:SA på pce er i butikken da!
ttt Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 GTASA til PC, har påPS2, kan det spilles på data? for å sei det kort, nei.
vstr Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 ka då, andre PS2 spill kan jo spilles på data med emulator, hvorfor ikke SA?
webby1 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) trur det har noe med hvor stort spillet er eller noe.. Endret 8. juni 2005 av webby1
Bruun Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ingen store (og veldig få små) PS2 titler kan kjøres med emulator på selv den kraftigste av dagens spillmaskiner, sånn er det bare. Har lett lenge etter en løsning selv, men det finnes bare ikke.
Rookie_NO Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det finnes emulatorer, men ingen som gir god kvalitet på emuleringen (les: som klarer å kjøre det like bra som en vanlig PS2).
vstr Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 spiller ingen rolle hvor bra det rgeier å kjøer, eg spurte bare om det eksisterte, link? Men finnes det ingen universal emulator som som er for alle spill?
Bruun Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 De emulatorene som finnes kalrer knapt å kjøre demoer, og ingen kan kjøre spill slik som de er ment å kjøres. Det finnes nok ikke en så enkel løsning som du nevner, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå