Gå til innhold

Guild Wars (slutt på WoW)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW?

Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW?

Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene?

Let før du spør. :shrug:

Skrevet (endret)

beklager, men jeg har så dårlig erfaring med søkefunksjonen på dette forumet... og nå husker jeg også hvorfor jeg ikke har postet noe på disse forumene på lang tid...

men takk skal du ha for svaret :thumbup:

Endret av Da_Assassin
Skrevet

beklager, men jeg har så dårlig erfaring med søkefunksjonen på dette forumet... og nå husker jeg også hvorfor jeg ikke har postet noe på disse forumene på lang tid...

men takk skal du ha for svaret :thumbup:

Np. ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...