Da_Assassin Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW? Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene?
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW? Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene? Let før du spør.
Da_Assassin Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 (endret) Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW? Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene? Let før du spør. beklager, men jeg har så dårlig erfaring med søkefunksjonen på dette forumet... og nå husker jeg også hvorfor jeg ikke har postet noe på disse forumene på lang tid... men takk skal du ha for svaret Endret 8. juni 2005 av Da_Assassin
Stifi Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Hei, jeg har nå spilt WoW siden utgivelsen og begynner å bli temmelig "mettet". Jeg tenkte å teste GW, men har noen få spørsmål, hvordan er det quest/missions fungerer, jeg så at man kan kjøpe skills, er dette mulig ved å ha mye penger som i AO eller ved å lvle opp som i WoW? Og en siste ting, noen som har gått fra WoW til GW, og hva er de sotre forskjellene? Let før du spør. beklager, men jeg har så dårlig erfaring med søkefunksjonen på dette forumet... og nå husker jeg også hvorfor jeg ikke har postet noe på disse forumene på lang tid... men takk skal du ha for svaret Np. ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå