Gå til innhold

Sliter med nye patch


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned fra Fileplanet, det var gratis men jeg måtte vente i 10 minutter for å laste ned patchen.

Funket det? Siden det er US-patchen mener jeg... Ser ut som de er helt like og de bare har skiftet filnavnet, men man kan aldri vite helt sikkert heh

Jeg fikk den ikke til å virke, det er kanskje best å bruke blizzard updater da, det ser ut til å virke nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp :D

 

Noen som har kommet seg inn? Ser ikke ut som om realmene er oppe enda.

Var inne i 7 minutter på Silvermoon, bare for å se at serveren skulle ned igjen.

 

Hørte rykter om en fatal PvP bug i Battlegrounds som gjorde at når man looted ble alt annet i inventory overskrevet.

Lenke til kommentar

Before going to the battlegrounds, remove any items of value from backpacks and put them in your bank, move items like potions etc to your last BP (including your hearthstone) for some reason a very nasty bug has appeared in the battlegrounds. Any soulshards gained in the BG area's will OVERWRITE any item in your inventory.

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post313376

 

 

Bra jobba Blizzard :thumbup:

 

Fikk lastet ned patchen og logget inn en liten stund, men serveren gikk fort ned igjen.

Endret av Cyberbug
Lenke til kommentar

Gleder meg til i kveld å få testa en mindre bugga Warlock :dribble: bare synd at Paranoia spamming ikke funker lenger :(

 

 

EDIT: Soulshard buggen gjelder nok kun Warlocks siden det er kun Warlocks som har Soulshards, og de brukes for Warlock Spells.... (og de er soulbound)

Endret av Kyppre
Lenke til kommentar

Når kommer serverne opp igjen? Har sykt lyst til å spille nå... Har fri fra skolen i dag og hadde gleda meg til å spille wow, så fant jeg ut at jeg ikke kunne spille før 12 i dag, tenkte greit nok, da er jo spillet forbedra. Men nå når klokken nærmer ser 12.30 er ikke Dragonmaw opp igjen. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...