Bruun Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Endelig har Atari sluppet patch 1 til den auropeiske versjonen av Boiling point: Road to Hell. Patchen er 77,7MB stor, og det kommer ikke som noen stor overaskelse at jeg kjenner igjen alle feilene som er nevnt i teksten under Her finner du den: http://www.uk.atari.com/index.php?pp=download&did=109 Info om patchen: BOILING POINT – PATCH 1 INFORMATIONTEXT No more text message remains onscreen after a phone call. Enemy declaration messages are now opportunely displayed. Hint messages are displayed on time. MISSIONS CIA Faction : missions are no more rewarded when not accomplished by Saul. Suicide guy mission : once Saul fails this mission, it disappears from the mission list. Minor problems which led to impossibility to complete some missions are now solved. GRAPHIC Graphical issues during the character's death animation scene or NPC's animation in cities have been fixed. SOUND Minor sound issues such as voiceover looping are fixed. CAMERA Minor camera issues which were noticed during the tests have been fixed. CAR Problem of user's car which rarely remains stuck in the environment or which location was not properly displayed on the minimap are solved. Option do properly display for any taxi mission. LOC Localization : mismatch issues have been fixed. MINOR ISSUES Police station cannot be destroyed by a crossbow anymore. When Saul drops one item, only this item disappears from his inventory. IMPROVMENTS Crashes : some rare crashes (hardly reproducable) were noticed throughout the game, and especillay when loading the quicksaves. This has been improved a lot with the patch as no crash occured. AI : NPC's behaviour has been improved in this patch version. Some examples are as follows : NPC now avoid obstacles when moving, reply when being shot at, animation and position are correct. Endret 8. juni 2005 av Thompzen
Erling E. Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ren idioti. Hvis de ikke kan gi ut en ordentlig patch, kan de omtrent heller la være. Denne fikser omtrent ingenting, og i hvert fall ikke det folk klager mest på! Ærlig talt.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Erling, de arbeider hardt med neste patch. Egentlig synes jeg det er fint at de gjør det slik, at de kommer med patchene etter hvert som ting blir forbedret istedet for å komme med en 50GB patch om 40 år, liksom. Nå får noen fikset sine problemer nå, og andre får fikset sine problemer litt senere. Er i det hele tatt glad at de kom med en patch såpass tidlig, som fortsatt inneholdt ganske så mye, dog ingen store problemer (disse skal som sagt komme litt senere).
Bruun Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Ja, denne pachen (som er forholdvis liten) inneholder de mest nødvendige og mest plagsomme fiksene. Men som sagt så er 1.1 versjonen sluppet til testere, så det blir nok ikke lenge før folk kan slutte å bruke bugs som unnskyldning for å ikke spille Boling Point.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Ja, denne pachen (som er forholdvis liten) inneholder de mest nødvendige og mest plagsomme fiksene. Men som sagt så er 1.1 versjonen sluppet til testere, så det blir nok ikke lenge før folk kan slutte å bruke bugs som unnskyldning for å ikke spille Boling Point. Og da finnes det vel ingen unnskyldning lenger.
Bruun Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 [iC' date=08/06/2005 : 15:56] Ja, denne pachen (som er forholdvis liten) inneholder de mest nødvendige og mest plagsomme fiksene. Men som sagt så er 1.1 versjonen sluppet til testere, så det blir nok ikke lenge før folk kan slutte å bruke bugs som unnskyldning for å ikke spille Boling Point. Og da finnes det vel ingen unnskyldning lenger. Selv syntes jeg bugsa var en alt for dårlig unnskyldning før noen patcher Nå driver jeg å leser til eksamen, så det har ikke blitt noe patch-testing, men den er installert. Tror Boiling Point snart borte fra min dagsorden nå som San Andreas snart er ferdig nedlast... *host* i butikkene.
Amnio Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg er enig at det er bedre å gi ut det de har så fort det er klart. Dette gir absolutt et bedre inntrykk av at utviklerne jobber på saken. Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor ikke alle tingene som tydeligvis ble fikset i US patchen ikke er inkludert i den europeiske. Det er vel snakk om samme folka som jobber på saken samt 2 uker for eventuelle omgjøringer for kompatiblitet, så hvorfor er da ikke f.eks. dette med? - Occasionally, during the course of gameplay, the character's car woulddisappear after leaving it somewhere and later returning. Eller er det her snakk om et klassisk tilfelle av ufullstendig patchinfo og det er virkelig fiksa? Må vel gi det er forsøk når jeg får tid.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Den bil-forsvinner buggen har jeg også blitt rammet av, gang på gang. Så sykt forbanna irriterende at det knapt kan sies. Den MÅ bli fikset snart!
Amnio Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) Den MÅ bli fikset snart! Akkurat! Var derfor jeg reagerte på at den ikke var fikset selv om den tidligere har blitt fikset i en annen patch. Føler som om den feilen forfølger meg og slår til når: A) Jeg har kjøretøyet fullt av verdisaker som skal selges. B) Når jeg er skrekkelig langt fra folk. C) Eller yndlingen min: både A og B. På stjålne kjøretøy virker tommelfingerregelen som at opphold over tid lenger enn 200m unna vil gjøre at du mister kjøretøyet og alt innholdet. På kjøpte kjøretøy virker problemet mindre, men det er desto surere når det skjer siden du har betalt for gleden. Edit: listefunksjonen ville ikke vise alfabetisert liste, forandret til manuell liste. Endret 8. juni 2005 av Amnio
Bruun Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Det kan virke som at feilene som ble funnet i de 2 versjonene var veldig forskjellige, etter å ha lest på et par Boiling Point-forum. Det var flere mer alvorlige bugs i EU-versjonen, og den bil-buggen (som er veldig irriterende) vil nok bli fiksa i 1.1-patchen.
Erling E. Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Eh, og hva mener du mangler? Omtrent alt! Biler som forsvinner, for eksempel. Det at folk dør bare de går inn i bilen din hvis den er på. Alle disse småtingene som irriterer folk grønne. Og hva med ytelsen? Er det bare meg som kan være kritisk i dette? Atari har solgt et halvferdig spill. Jeg synes synd på utviklerne som må lide for dette. Den patchen skulle vært hundre ganger større.
Hr. Jenssen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Den patchen skulle vært hundre ganger større. Ja, du har så absolutt rett. Utviklerne skulle fylt opp patchen med 4-500MB luft, da hadde saken forbedret seg kjempemye! Ærlig talt, tenk litt da! Det kommer jo nye patcher! Dessuten tviler jeg på at utviklerne tar det med ro med bug-fixinga, og jeg synes det er MEGET imponerende gjort av dem å i det hele tatt komme med en patch såpass tidlig. Bare se på KOTOR2! De har jo for faen enda ikke kommet med patchen som alle sitter og venter på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå