Dewd Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 (endret) Her kan folk spør om andres meninger innom pris når det kommer til selging av items etc. Jeg starter: Jeg vet det er første bud, og har sjekket båda Thottbot.com og Allakhazam.com for rimelig salgs pris, men jeg vil gjerne høre andres meninger/erfaringer angående kjøp av dette: Plans: Hammer of the Titans Synset den burte vere verdt noe siden ferdilaget item koster flesk og kjøpe på AH osv. Mvh. en som søker råd Endret 7. juni 2005 av Dewd
FuJJi Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg sparer og jeg sparer..jeg drommer om den om natten...jeg tenker på den på skolen...Det er Myrmidon's Signet!! Det er en ring min warrior trenger..men har bare sett den 1 gang på AH..og husker ikke pris..noen som vet hva den selges for?
Dewd Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 (endret) Den ringen der var gudlig fet! Ingen andre som har noe dem lurer på innen salgs pris etc? Jeg lurer fortsatt på hva ''Plans: Hammer of the Titans'' burde gå for Endret 8. juni 2005 av Dewd
Dillinger Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Jeg sparer og jeg sparer..jeg drommer om den om natten...jeg tenker på den på skolen...Det er Myrmidon's Signet!! Det er en ring min warrior trenger..men har bare sett den 1 gang på AH..og husker ikke pris..noen som vet hva den selges for? Solgte en av de for 480 gold på ah bloodscalp
Leggen Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg kjøpte nettop en Lifestone for 60g, men har tenkt å selge den videre på ah for en del mer. har sett den på AH for 200+, så jeg lurer på hvor mye jeg burde selge den for. Noen forslag?
GRendal Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg sparer og jeg sparer..jeg drommer om den om natten...jeg tenker på den på skolen...Det er Myrmidon's Signet!! Det er en ring min warrior trenger..men har bare sett den 1 gang på AH..og husker ikke pris..noen som vet hva den selges for? Kjøpte den av en Guildie for 400 gold. Måtte låne pengene, men den er verdt hver eneste krone. Den går for rundt 700-800g.
ArchEnemY Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tror ikke planene er verdt spes mye, men er jo bare å prøve å for solgt dem for en god pris først, og så gå ned hvis ingen vil ha.
imastard Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 noen som veit kor mykje eg kan få for Rangers Bow. Droppa nettopp av ein hillsbrad footman
AndyG Skrevet 11. juli 2005 Skrevet 11. juli 2005 Til trådstarter: ta en kikk her http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=12833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå