Gå til innhold

Battlegrounds kommer imorgen


Anbefalte innlegg

*glede seg til å komme hjem fra jobb*

Kanskje det blir mulig å queste litt i fred ett par dager nå uten å bli lynsja hele tiden. Er bare 54, så jeg klarer ikke forsvare meg mot lvl 60 enda, hehe :!:

Må titte innom Alterac valley i dag vel.. Kan jo bli morro

 

:w00t:

Endret av Nosferatu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moro at alle over lvl 21 kan være med på battlegrounds hvis de vil! Ihvertfall på banen i Ashenvale. :)

 

Limits: Level 21-60 players (level range breakup: 21-30, 31-40, 41-50, and 51-60)

Genialt! Jeg var 2000 xp fra level 51 i går, glad jeg ikke gadd å ta dem før jeg la meg:)

Lenke til kommentar
* All members of both the Horde and Alliance are reporting low stockpiles of various textile resources! Donations of cloth are now being accepted in the following locations: Darnassus, Stormwind, and Ironforge for the Alliance; Orgrimmar, Undercity, and Thunder Bluff for the Horde. Seek out an official Cloth Quartermaster for more information.

Nå blir det hest på gnome magen min^^

(Har halvveis opp på revered i SW)

Endret av nd4spd
Lenke til kommentar

Dere har vel ikke tilfeldigvis en annen link enn en til en ftp-side?

Sitter på skolen nå og kjeder rævva av meg, og kunne gjerne ha oppdatert WoW før jeg stikker hjem! her får jeg ikke tilgang til ftp-servere...

 

Edit: fant et par nedlastningssider på WoWNorge.net... :thumbup:

Endret av ObliVioN =]
Lenke til kommentar
Moro at alle over lvl 21 kan være med på battlegrounds hvis de vil! Ihvertfall på banen i Ashenvale. :)

 

Limits: Level 21-60 players (level range breakup: 21-30, 31-40, 41-50, and 51-60)

Genialt! Jeg var 2000 xp fra level 51 i går, glad jeg ikke gadd å ta dem før jeg la meg:)

Finnes det battle gruond for de forskjelige lvlene der! siden jeg er lvl 48 så er jeg liksom høy lvl i 41-50 lvl?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...