Øssa Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hei! Når du kjøper mithril spurs står det at du trenger lvl 215 i blacksmithing for å bruke dem. Går ut i fra at dette betyr at du må ha lvl 215 blacksmithing for å kunne feste mithril spurs på et par sko..? Kan man gjøre dette ved å bruke "will not be traded" ruta i trade vinduet? Takker på forhånd for alle svar. Hvor mye fortere går mounten foresten, med mithril spurs på?
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det blir vel sånn at en lvl 215 blacksmither fester dem på skoene dine.
M@R7!N Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jepp, legger skoa i "will not be traded" vinduet. Etter det jeg har sett gir mithril spurs ca. +6% mount speed.
Krims Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har spurs, fikk det for 50s. Gleder meg til å få Carrot on a stick også Men virker ikke som spurs går sååå mye fortere, virker som carrot on a stick går fortere
AntatraCK Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har spurs, fikk det for 50s.Gleder meg til å få Carrot on a stick også Men virker ikke som spurs går sååå mye fortere, virker som carrot on a stick går fortere Carrot er 3%, spurs er rundt kanskje 1%, viss du da får riding enchant på gloves så er det også rundt 1%. Det vil si ca 5% økning i alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå