Gå til innhold

Store problemer med K750!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja nå har jeg hatt k750 i en dag, og på dag 2 så slutta kameraet bare å fungere. (Har ikke mista den eller noe) Når jeg skyver kamera dekselet til siden så går den til kamera mode i et sec. for så å sprette tilbake. Noe jeg kan gjøre med dette?

 

Har et spørsmål til. Når jeg prøver å tilbakestille hele telefonen i et håp om at den skal funke da så spør den om en telefon kode... Jeg taster inn den jeg taster inn når jeg slår på telefonen men det står bare "feil kode" Hvilken kode er det egentlig jeg skal sette inn her?

 

Takk for oppmerksomheten.

 

MAX

Akkurat samme problem her på min K750i også.

 

CD

Lenke til kommentar
Hvor får man oppgradert k750 i oslo?

jeg har den feilen som er slik at hvis den ligger på standby over natten f.eks så må batteri ut og mobil bootes......

ikke så veldig plagsomt men tenkte og fikse det mens jeg er i oslo ;)

Du kan gjøre det selv, med den med følgende usb kabelen.

Finnes ingen firm ware akkurat nå, men det skal visstnok komme en med masse fix til neste uke

Lenke til kommentar
Hvor lang tid vil det da ta før den nye firmwaren er i de nye telefonene?

Umulig å si når de når landet. Spørs helt på når de bestemmer seg for å legge inn den nye versjonen, hvor mange de har på lager på fabrikken, hvor mange de har på lager hos den Europeiske distributøren og hvor mange vi har på lager her i landet.

 

Men har det noe å si da?

 

Når den ligger tilgjengelig på nett kan du jo bare legge den inn selv.

Lenke til kommentar
Jeg har også en K750, må si jeg aldri har vært så missfornøyd med en telefon før, telefonnummer forsvinner sporløst fra adresseboken min. Må være en kraftig feil i programmvaren eller noe.

Er den yngre enn en uke går du bare i butikken og får en ny. Ikke verre enn det. Da blir du storfornøyd skal du se.

 

Er jo ikke meninga at telefonen skal være sånn vet du.

Lenke til kommentar

Camera feilene jeg har vært borti er som oftes. eller altid. Cameraflexen som enten har hoppet av eller at det er brudd i den. Hvor folk får så mye rart ifra lurer jeg litt på. har hørt om dette minnekort greiene jeg også. men fortsatt ikke vært borti at det ikke løser seg med ny flex.

 

Enkelte ganger hvis cam ikke starter i det heletatt når man tar opp camera dekslet så er det brytern under som er skadet. mao. flexen.

Lenke til kommentar
Camera feilene jeg har vært borti er som oftes. eller altid. Cameraflexen som enten har hoppet av eller at det er brudd i den. Hvor folk får så mye rart ifra lurer jeg litt på. har hørt om dette minnekort greiene jeg også. men fortsatt ikke vært borti at det ikke løser seg med ny flex.

 

Enkelte ganger hvis cam ikke starter i det heletatt når man tar opp camera dekslet så er det brytern under som er skadet. mao. flexen.

Endelig noe kyndig mobil-mekaniker personell!!! :D

 

Velkommen..... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...