_MrMilo_ Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg laget meg en ny installasjons-cd for winxp der jeg streamet sp2. Etter installasjon fikk jeg ikke aktivert WinXP, fikk beskjed om at jeg hadde aktivert for mange ganger. Jeg installerte deretter WinXP på nytt med original-CD. Aktiveringen gikk greit. Tror jeg installerte SP2 først etter at jeg aktiverte. Noen som har hatt samme problemet, eller gjorde jeg noe feil når jeg lagde nLite-CD'en?
pmarius Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg fikk nøyaktig samme problemet som deg da jeg installerte min nLite-versjon av norsk WinXP Home for tre dager siden: "Du har aktivert for mange ganger, bla, bla.." Jeg kunne ikke huske at det var noen begrensninger på hvor mange ganger man kan aktivere Windows, så jeg ringte det grønne nummeret som kommer opp når man velger aktivering pr telefon. Da var det ikke noe problem lenger, jeg snakket med en hyggelig dame hos Microsoft som gav meg en kode jeg skulle skrive inn, så var XPen min aktivert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå