Gå til innhold

Angående rank's, Honor System

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg vet dette kansje er et litt domt spørsmål, men er de noe som i det hele tatt heter ''du trenger så og så mange CP's for å få neste rank''?

Also hvor mange CP's en trenger til og få rank1, rank2, rank3 osv :dontgetit:

Thanks in advance :)

Endret av Dewd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, noe slikt finnes ikke! Tingen er at alle som pvp'er dytter grensen lenger vekk, på en måte. Alt avhenger egentlig på den totale sammenhengen mellom CP's som alle players på serveren har fått. Det er derfor man må fortsette å pvp'e for å beholde plassen sin i systemet...

Skrevet

Ganske enkelt: Nei.

Hvor mange CP du har har lite å si alene, bare i forhold til alle andre på serveren. Samlet du sist uke forholdsvis mye CP i forhold til andre spiller, går du fortere opp i rank. Samler du mindre en vanlig, tar dette lenger tid. Des mer CP som blir samlet sammen av alle spillerne på hele serveren, des mindre teler hvert enkelt CP.

Skrevet
Ganske enkelt: Nei.

Hvor mange CP du har har lite å si alene, bare i forhold til alle andre på serveren. Samlet du sist uke forholdsvis mye CP i forhold til andre spiller, går du fortere opp i rank. Samler du mindre en vanlig, tar dette lenger tid. Des mer CP som blir samlet sammen av alle spillerne på hele serveren, des mindre teler hvert enkelt CP.

er det ikke sånn at alle ranks resettes hver onsdag og de med høyest cp får høyest rank osv..

Skrevet
er det ikke sånn at alle ranks resettes hver onsdag og de med høyest cp får høyest rank osv..

Nei. Det tar kortere tid å få ranks enn å miste de. Rank blir ikke resatt

Skrevet

den er grei, takker for svar :thumbup:

føler jeg nå har fått satt meg litt mer inn i hvordan det hele fungerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...