Rikky Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 (endret) Ja, jeg lurer altså på om noen har en oversikt over hvilke hovedkort til socket 478 som har CSA Gb-LAN? Jeg har funnet et par kort (f.eks Asus P4C800-E Deluxe og Abit IC7-G), men det var ikke så enkelt å finne en komplett liste. Endret 6. juni 2005 av Rikky
mongojarle Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 jeg har det første av de du nevnte, det har GB-LAN ja, men hva er CSA? wtf?
Rikky Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 (endret) Det er en egen buss til det integrerte nettverkskortet, sånn at det slipper å spise av PCI-bussen, enkelt forklart. Litt mer info finner du her. Endret 6. juni 2005 av Rikky
Bob Ibsen Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har inntrykk av at de fleste HK basert på Canterwood, benytter brikkesettets mulighet til CSA-implementert Gigabit-LAN. De eneste jeg kommer på som ikke gjør det, er Abit IC7, og et Soltek-kort jeg eide for lenge siden. Abit IC7-G har CSA GB-LAN. Forskjellen mellom IC7 og IC7-G er at sistenevnte har gigabit-kontroller, og en ekstra SATA-kontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå