Gå til innhold

Fanklubb script elns

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Jeg holder på å lage en hjemmeside til et rockeband, og de ønsker at det skal være en slags fanklubb funksjon, der folk kan registrere seg som fan, med brukernavn og passord.

Når de er registrert og innlogget får de tilgang til mer bakgrunnsinnformasjon og mp3 filer osv...

Veldig viktig: Fikk klar beskjed om at det måtte være en funksjon som listet opp alle som hadde registrert seg som fan.

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre dette?

Jeg har veldig liten innsikt i PHP og sånt fra før, så jeg håper noen kan stille opp, og samtidig at jeg kan få lært meg litt php.

Hadde først tenkt på et CMS system (phpnuke f.eks), men det blir vanskelig å integrere i designet, og jeg lærer ikke så mye av det.

På forhånd takk!

Her er adressen til siden: http://www.sellouts.moo.no

Endret av lagwagon2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for link, det så veldig lovende ut.

Et lite spørsmål, er det mulig å lage det slik at informasjonen lagres i tekstfiler istedet for mySQL, jeg får bare en database med hosten jeg bruker (web10.nu) og den bruker jeg til "hovedsiden min" (www.xg-design.net), og jeg vil helst ikke risikere å gjøre noe dumt slik at jeg mister informasjonen som ligger i den databasen.

Skrevet

Med mindre du klarer å skrive feil tabellnavn på det du skal gjøre, så skal det gå bra. Du kan jo f.eks ta en databasedump nå og da, for sikkerhets skyld.

Skrevet

Ta deg litt tid til å lese, helt i starten av hver side med kode på så deler dem opp koden for deg og forklarer hva det er/gjør.

Ikke bry deg om det formet som dem viste på side 3, det var i grunn like misvisende for deg som for meg.

Skrevet

Bare du lager ett form som er likt det formet, uten teksten som står der selvsagt, så kan du bare gi blaffen i det. Kopier html-koden til skjemaet og fjern verdiene, så er det bare å gå til neste steg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...