Gå til innhold

Ubuntulinux Live fungerer ikkje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Eg har lyst til å prøve ein linux-versjon, ettersom datamaskinen min er ekstremt treig, serleg med windows. Stort sett brukar eg berre "linux-program" uansett, som OpenTTD, OpenOffice.org, The Gimp, osv...

Eg tenkte at det kunne vere ein fordel å teste Ubuntu Live litt først, så eg brant det inn på ein CD, og begynte å teste. Eg har berre prøvd med vanleg boot, ettersom eg trur det er det som vil fungere. Eg gjekk gjennom språkprosedyrane, og valgte Norsk Nynorsk.

Etter all lastinga ved blå skjerm, forsvant dette, og det kom opp ei liste der punkt etter punkt blei gjennomført. Der stoppa det opp på eit punkt, desverre har eg ikkje skrive det opp... Før punktet var det berre forståelege punkt, men eg hugsar at eg ikkje forstod noko serleg av dette. Det tok ca. 15 min å gjennomføre punktet, før han gjekk vidare til ca 10 punkt til. Det siste stod han litt på (kanskje 30sek) før han gjekk vidare til å få svart skjerm med ein _ øverst i venstre hjørne.

Slik stod han i lange tider (kanskje ein halvtime) før han gjekk vidare til å få lilla skjerm og ein musepeikar som kommuniserte bra med musa mi. Slik stod han i mange timer, og ingenting skjedde.

Det eg lurer på, er om det kanskje vil skje det same om eg prøver å _installere_ Ubuntu. Dessutan veit kanskje nokon om eg må ha nokre spesielle boot-atributter når eg har Intel Celeron 636MHz? Ellers trur eg det andre skal vere ganske standard...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke noen spesielle boot attributer på en celeron, det går mer på "sær" hardware.

Mitt tips er at du prøver knoppix (etter min mening den beste live gnu/linux cd'en som er lages). Viss den ikke klarer å starte opp pc'en din , så vil jeg tro at du har noe "sær" hardware, skulle dette skje så prøv å noter hva/hvor det stopper opp, prøv å vær så nøyaktig som du kan, mellinger som "help! maskina stopper opp ved boot" sier oss ikke så mye ;)

Skrevet

Hvis du forventer at vi skal finne feilen så må du gi oss en feilmelding.

Prøv igjen og skriv ned den meldingen det stopper opp på.

Prøv å boote uten acpi. Vet ikke om det har eget menyalternativ, hvis ikke må du gi boot-atributtet noacpi.

Skrevet
Du trenger ikke noen spesielle boot attributer på en celeron, det går mer på "sær" hardware.

Mitt tips er at du prøver knoppix (etter min mening den beste live gnu/linux cd'en som er lages). Viss den ikke klarer å starte opp pc'en din , så vil jeg tro at du har noe "sær" hardware, skulle dette skje så prøv å noter hva/hvor det stopper opp, prøv å vær så nøyaktig som du kan, mellinger som "help! maskina stopper opp ved boot" sier oss ikke så mye ;)

Jeg prøvde knoppix en gang. Det gjorde bare at skjermen stod å blinka. Litt senere installerte jeg Fedora 3. Det fungerte knirkefritt. Nå kjører jeg Ubuntu, det fungerer også knirkefritt.

Skrevet

Jadå, eg veit og visste at det ikkje er mykje hjelp i det eg skreiv, men det tek så navla lang tid å "få tilbake feilmeldingane" at eg rett og slett ikkje gadd. Det store problemet mitt no, er at eg antageleg ikkje får meir tid til datamekking før etter 3 – 4 veker :(

Knoppix har eg prøvd, og eg veit korleis linux er, altså, men eg ville prøve Ubuntu :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...