Hoax Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har lyst til å kjøpe meg en ny ekstern HD med god kapasitet, 250GB er vel noe av det største som støttes tror jeg(?) og LaCie 250Gb USB 2.0 Porsche skal vist være bra. Jeg er ganske nysgjerrig på hvilken harddisk det står inni boksen, det er vel neppe noe LaCie har fabrikert selv, men noe sånn som f.eks en Samsung harddisk i LaCie USB 2 boks?
audunr Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har den du sikter til. Diskverktøy hos meg sier det er en WD2500JB. Et søk på Google ledet meg til denne siden: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=42 MVH Audun
Forumforumforum Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 250GB er vel noe av det største som støttes tror jeg Neida, LaCie har 2 TB disk :O monster disk ! komplett har billig 300 gb forresten ! Bare se her!
JonnyHZ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Har en LaCie 250Gb usb selv og er veldig fornøyd med den.Kjørt den i 1 år nå og ikke noe tull. Mitt (og mange andre sine) råd:hold deg unna Maxtor sine disker.Mye trøbbel og ergelse der i gården.
Cultofluna Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Er det forresten mulig å bytte disken som står i Lacie boksene?? bare greit å vite liksom..
JonnyHZ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Er det forresten mulig å bytte disken som står i Lacie boksene??bare greit å vite liksom.. Det er fysisk mulig,men da ryker selvsagt garantien.
Hoax Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 (endret) Hmm Kan jo likegodt kjøpe en 320GB WD ekstern HD hvis det står en WD disk i LaCie sine bokser uansett... Var jo ikke store prishoppet fra 250 til 320GB Endret 4. juni 2005 av Hoax
Cultofluna Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 tingen er at jeg kjører på 80 GB.. skulle gjerne hatt litt mer..
Hoax Skrevet 6. juni 2005 Forfatter Skrevet 6. juni 2005 Noen som har erfaringer med eksterne Western Digital IDE harddisker? Mine erfaringer med de interne er at de ryker fort hvis det står flere tett montert pga varme...
Forumforumforum Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Jeg har selv 2 WD hardisker.. Har aldri hatt problemer med varme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå