Gå til innhold

Spillbar PC til <-10000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På en bærbar pc så er nok et 9700 ATI kort noe av det beste du finner til rundt 10 store. Men hvis du skal kjøpe deg en stasjonær så blir jo pris ytelses forholdene noe helt annet, og du får mye mer for pengene. Hvis spill/grafikk er viktig for deg og ikke at du lett kan ta med deg pcen så kjøp stasjonær.

Lenke til kommentar
Har ett 9700 Pro skjermkort i PC'en jeg sitter på nå. Hvor mye "svakere" er 9700 Mobile enn 9700 Pro ?

Ganske så mye svakere. 9700 Pro har 8 pipelines, mens Mobility 9700 bare har 4. 9700 Pro yter bare litt under 9800 Pro, mens Mobility yter litt under 9600 Pro. :(

Du gir meg litt inntrykk av at jeg har kjøpt katta i sekken :p

 

Syntes skjermkortet i denne maskinen er svakt (maskinen er vel 2-3år nå), også får jeg vite at skjermkortet i den nye maskinen min er dårligere :no:

Lenke til kommentar
Har du lest hw.no sin test av den maskina?

Mener du at han ikke burde ha kjøpt den fordi den ikke fikk toppkarakterer på testen? Det finnes noe som heter personlige meninger. Kanskje han blir super fornøyd med den og gir blaffen i hva testen sier.

Jeg liker å tro at Aopen sine maskiner er veldig gode, men det er veldig mange av de som er laget på en dårlig mandag.

Endret av Eike_Oak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...