Gå til innhold

dataoverføring på d500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med ny D500 ! :thumbup:

 

Har selv en D500 der jeg kjøpte datakabel i samme slengen.

Fungerer knirkefritt og greit.

progammet som fulgte med kabelen er svært bra.

Her kan du ikke bare overføre data som bilder,mp3,poly etc , men du kan også bruke din pc til å skrive txt-meld med. Dette ligger i samme program som du overfører data med.

Synkronisering mot Outlook gikk som en lek ! :D

 

Det er bare til å gå å kjøpe deg en datakabel, du vil fort inse at du har alt igjen for det !

Clas Ohlson kr 398,-

Telehuset kr 499,-Jeg bare nevner det....sjekk pris før du kjøper ! :thumbup:

 

 

Sa&ck

Lenke til kommentar

Glem datakebelen ! Den er bare dyr, og funker kun med en telefon.

 

Kjøpt deg Blutooth dongelen på Clas Ohlson til 298 så kan du overføre data mellom pcen og alle mobiler du har/kommer til å få med bluetooth etterhvert. Softwaren til d500 finner du på samsungmobile.com

 

Selv har jeg denne Bluetooth donglen med D500

Lenke til kommentar

Er stort sett enig med dette ang bluetooth men, velger du å bruke bluetooth kan du ikke synkronisere tlf mot tlf bok i outlook , vis versa!

Og som jeg nevnte tidligere tror jeg at du ikke kan bruke pcèn din til og f,eks svare på txt meld (med pc )når du har tlf oppkoblet mot pc.

Dette er kanskje ikke så viktig for alle men det er nå tross alt en pluss i margen.

En anne ting er at jeg også bruker datakabelen som lader samtidig når jeg allikvel sitter ved pcèn. Bedre kan det vel ikke bli?

 

Har hatt bluetooth før til andre tlf som t630, 6600, 6230 og andre men det har alltid vært en ekstra + eller to med kabel selv om den koster litt mer !

 

Mvh

Sa&ck

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...