raakken Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Hei Spilte et spill i spill i spillehaller da jeg var mindre. Men husker ikke hva det het. Spillet er et slags street fighter-greie. Der to og to sloss. Man valgte 3 spillere, og man sloss mot tre andre... når den ene "døde" gikk nr.2 inn osv. Husker noen av karakterene. Den ene jeg husker var en stor feit en, med ei stor kule i en kjetting, det andre var en som ligna på freddy Kruger ellerno, liten kar med med noe spisst/metallgreie på hendene... Vet dette er lite å gå etter, me savner dette spillet fryktelig. Noen som vet hva dette heter? Takk
raakken Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Føler jeg kan bumpe nå. Skjønner det er veldig vanskelig å vite hva dette heter på slike hint, men kanskje det var andre en meg som spilte det. Eller kansjke vet mo en side for slike arcade-spill?
Kvakko Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du tenker sikkert på King of Fighters serien. Disse bildene er hentet fra KOF '98.
raakken Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 (endret) Kvakko er faen meg kongen!!!! TUSEN takk skal du ha. Dette spillet må jeg finne. Edit: bilde av de spillerne jeg brukte å spille med til og med... Endret 5. juni 2005 av raakken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå