Gå til innhold

Blogg: Skuffende norsk SingStar (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det? Hvor står det skrevet at SingStar-serien og SingStar Norske Hits er rettet mot fjortisser? Sony har jo gått ut og sagt at SingStar-serien er perfekt vorspielunderholdning (og det har det vært også), og da tenker de nok neppe kun på målgruppen 14-18.

SÅ hvorfor i all verden klager du hvis du syns at denne passer for VOKSNE folk?! jeg syns at disse sangene passer best for FJORTISER, OG si meg har du sett en 89 åring synge med SingStar?!

Nå blander du kortene, og har kanskje ikke lest hele bloggen. Dessuten var den siste kommentaren din rimelig useriøs. Tidligere SingStar-utgivelser er laget for å tilfredstille mange målgrupper, ikke bare fjortisser. Låtlisten til SingStar Norske Hits passer imidlertid mest for fjortisser, den mangler mange selvskrevne artister som har satt sitt preg på norsk musikkhistorie de siste 20 åra, og serverer i tillegg kun 9 sanger på norsk. På toppen av dette er alle de internasjonale sangene redistribuert fra SingStar Pop som ble lansert i mai. Det er det jeg reagerer på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...