Gå til innhold

Telenorbinding på kontantabb.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe meg en Siemens M65 med djuice kontant. Telefonen er bundet til Telenor i 12 mnd. Kan jeg da bruke mitt simkort med djuice magnum i telefonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. telefonen fungerer med alle former for simkort fra telenor.

Djuice magnum er så og si nøyaktig likt djuice kontant. Dvs at begge to er vanvittig dyre i bruk.

Skrevet

Tusen takk for svar, Alastor! :) Djuice magnum passer mitt behov perfekt.. hadde ikke hatt det hvis jeg var misfornøyd!

Skrevet

Ditt behov er å ikke bruke det? :p

Finnes abonnement der man har 0,- i månedsavgift, kan sende 200 sms for 79,- som djuice koster i måneden, og der man ringer nesten 1/4 pr minutt.

Disse passer ditt behov enda bedre, tro du meg ;).

Skrevet
Jeg har tenkt å kjøpe meg en Siemens M65 med djuice kontant. Telefonen er bundet til Telenor i 12 mnd. Kan jeg da bruke mitt simkort med djuice magnum i telefonen?

Hvorfor skal du kjøpe telefonen med kontantkort når du skal bruke den til et annet simkort. HVorfor ikke videreføre magnum abonemanget. Blir ikke telefonen da billigere?

Skrevet
Ditt behov er å ikke bruke det? :p

Finnes abonnement der man har 0,- i månedsavgift, kan sende 200 sms for 79,- som djuice koster i måneden, og der man ringer nesten 1/4 pr minutt.

Disse passer ditt behov enda bedre, tro du meg ;).

Hmm... hvilket abbonement sikter du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...