Gå til innhold

kjøpe Nikon Coolpix 4200?


Anbefalte innlegg

familien vurderer å kjøpe et nytt digitalkamera i prisklassen 1500-2000 kr, siden mange her har snakket fint om Coolpix kamerane så har jeg sett på Nikon Coolpix 4200.

Er dette et kamera som er å anbefale?

 

Kameraet blir til "vanlig" bruk og tvilsomt til mye redigering, siden mine mindre teknologiske foreldre også skal bruke kameraet er det viktig at det er brukervennelig.

Det må være mulig å utvide minnekapasiteten på kameraet.

 

Er dette kameraet et greit kamera for dette bruket, eller er det noen andre kamera jeg heller bør se på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er et ganske gammelt kamera, og med tanke på at du får den nye versjonen (Coolpix 5900) til kanskje 500 kroner mer, så ville jeg heller gått for denne. Den har raskere utløserrespons, bedre batterikapasitet, flere nyttige funksjoner som gjør bildene dine bedre, større skjerm, en megapixel mer... ja, sikkert flere ting også. Men hvis du har bestemt deg for ikke å gå over 2000 kroner, så tror jeg Coolpix 4200 må være det beste valget i denne prisklassen. Et knallkamera er det uansett. Og ja, du kan utvide minnet på begge disse kameraene med SD minnekort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...