Gå til innhold

problem med å Brenne DVD filmer


Anbefalte innlegg

har i det siste opplevd at det å brenne DVD filmer har blitt problem.

 

har prøvd følgende:

 

laget image med Alcohol 120%, og brent ut med Alcohol 120%, ingen feilmeldinger.. , platen jeg har brent til blir lest som DVD med ikke noe mer skjer.

 

har kopiert ut Video_ts katalogen med alle VOB og ifo filer, og brent som DVD video med Nero 6.6.0.8, funker heller ikke. bruker verbatim 8x plater.

 

har også testet Video_ts mappen fra disk og da virker den helt fint, både i WinDVD og PowerDVD

 

noen som har en ide om hva som er galt?

Endret av dolbyac3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig saker.

Har du testet og åpne filene med en media player i windows ? Ikke fra den brente DVD men filene som du skal brenne.

PowerDVD eller lignende program.

Er det store filer du skal brenne ? Er dvd platen finalisert ?

Har en tanke om at meny eller noe er korrupt slik at dvd stopper og ikke vil spille videre.

Lenke til kommentar

Platene jeg har kopiert ifra virker OK på alle de 3 PC`ene jeg har testet de på,

 

det er ordinære VOB filer på ca 1 GB størrelse, og ja platene er Finalisert.

 

Mounter jeg opp imaget og så virker det OK i WinDVD

 

liker ikke å bruke Mediaplayer.. men testet den også og da får jeg melding om at "windows media player cannot play the video stream because of a problem with your videocard" og i bakgrunnen så spiller mediaplayeren den filmen jeg har mountet opp....

 

får lest katalog strukturen på de brente platene, men ikke lese innholdet i video_ts mappen

 

rettelse: får lest innholdet i mappen ja, bare tok litt tid...

 

edit 2: har nå brent en DVD fra VOB filer osv som virker helt fint, men det er filer som er rekodet fra xvid til DVD... fremdeles problem med de platene jeg skal kopiere

Endret av dolbyac3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...