Shotherra Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Har i det siste fått jevnt med invitasjoner fra kammeratene mine på en nail det det står at du er invitert til å bruke SMS.ac. Slike sider har jeg alltid vært i tvil med å sjekke ut pga at jeg mener å ha hørt at det er endel virus og spam og en mulighet at nettsiden "tar opplysninger" fra pc-en! Hva mener dere? Er den siden trygg?
B4stian Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 Er nok trygg ja, men for hver melding du får koster det deg 3 kr.
jacoweb Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 bruk biip.no, så mange gratis sms du orker krever bare registrering. Koster deg 0,-
Lurifaksen Skrevet 3. juni 2005 Skrevet 3. juni 2005 (endret) SMS.AC er et forbannet spam-helvette. Vær så snill å holde deg unna. Endret 3. juni 2005 av Lurifaksen
Hobbes Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Sms.ac sender mail til alle i messenger lista di uten at du egentlig har godgjent det
Shotherra Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Takk for svar folkens. Tror jeg holder meg unna det stedet..
_Adler_ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Sms.ac sender mail til alle i messenger lista di uten at du egentlig har godgjent det Er så lei de mailene nå! Men får de bortimot bare i Hotmail adressen min, ikke i Gmail. En annen ting: hva er hi5? Får mye spam fra dem. Er det ikke et slags nettverk for de med MSN!? BTW: Denne tråden er feilpostet og hører hjemme i Nett-tjenester. Raportert til en moderator. Endret 4. juni 2005 av _Adler_
Anbefalte innlegg