Gå til innhold

Problemer med lydkort (Creative)


Anbefalte innlegg

Jeg har et lydkort av typen "Soundblaster Audigy"

Problemet er når jeg sitter på Ventrilo nå, jeg hører meg selv snakke, når jeg prater i micen eller slår på den,så hyler det nesten i ørene.og de andre klager på at de hører seg selv (ekko) når jeg er koblet på.

Jeg har lest på forum og prøvd så og si alt.men får det ikke til å funke.

Det merkelige er at når jeg sto på Action House i wow, så kunne de andre på ventrilo høre hva jeg hørte i headsettet.

Leste om noen som hadde lignende problem her,men jeg får ikke løst det.

 

"problemet er altså, jeg hører meg selv snakke i micen, de andre får ekko når de prater pga meg, og de hører musikk fra min side når jeg er inne i spillet"

 

Noen som har gode råd å gi?

Har strevet med dette noen timer nå og er ganske frustert.

 

Det rare er at alt fungerte helt fint før pc'n kræsja og jeg måtte reinnstallere windows.men etter installen skjedde dette.

 

Mio

 

 

ps.jeg bruker headsettet icemat audio,men når alt fungerte fint før kræsjen,så har vel ikke det så mye å si :)

Endret av Mio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC en kræsja?

Hvad skjedde? Har du skiftet hardware? Sitter kabler til kortet ordenlig i? Sitter selve kortet "helt ned i stikket" " Eller er den "onboardet"?

Har du lagt inn den riktige driveren? Har du prøve å avinnstallere/reinnstallere driveren? Har du vært på producentens hjemmeside å hente den seneste driveren?

 

Bare litt til å begjynne med :yes:

 

Hilsen tukols

Lenke til kommentar

hehe, neida!

 

pc'n kræsja,så jeg måtte legge inn windows på nytt. (var ustabil lenge, men ikke pga dette)

Det er nå jeg har fått dette problemet, og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal stille det inn riktig,slik at ikke jeg ikke hører meg selv når jeg prater i micen og andre hører ekko på VT.

 

Var litt trøtt når jeg skreiv dette :!:

Endret av Mio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...