christdi Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Hei. Jeg lurer på om det er noen mobiltelefoner som har radio som fungerer uten headsett eller annet ekstrautstyr ? Jeg har prøvd både nokia og sony ericsson telefoner men ingen jeg har prøvd har dette. Syns det er plagsomt å drasse rundt med handsfri settet. Det floker seg lett sammen, og er ganske upraktisk. Kanskje jeg er sær, men jeg har lenge undret meg over hvorfor ikke antennen er integrert i mobilen men i det idiotiske headsettet. Går går vel ikke an å bruke tråløst handsfri som antenne til radioen heller ?
Stor Oddnoga Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er selve handsfree-ledningen som fungerer som antenne. En integrert ville blitt for dårlig.
genser Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Det er selve handsfree-ledningen som fungerer som antenne. En integrert ville blitt for dårlig. Uten at jeg har noen særlig teknisk innsikt på temaet tror jeg vel Swag rett i dette. Hadde de kunnet klare seg med integrerte antenner hadde dette så klart vært på plass, da mange kunder ville likt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå