Gå til innhold

Defekt hardware/skrot pynter opp kabinettet

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

rotet litt i gamle esker med ledninger og ødelagte kort i går. slik ble resultatet:

kabinett.jpg

ganske artig å studere fra sitteplassen egentlig

gamle tanter kommer til å tro jeg har den sykeste maskinen :D

Endret av N*
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

*Lage en selv*

Har endel som ikke kan brukes, eller bare lyser/snurrer rundt (kan ikke fikses)

Tror jeg skal gjøre noe sånn, og det som skal ha "hedersplassen": Den misshandlede AMD-prosessoren, som ikke løsner fra hk`et. Grunn: Pinnen til sokkelen er knukket rett av (det er ikke meg, den var sånn når jeg fikk den)

EDIT: Kom sikkert ikke frem: Jeg likte dette, kunne sett på det leeenge ja :love: Gjenbruk av eldre/ødelagt hw :love:

Endret av sigen
Skrevet
hehe sykt nice! :p

synd jeg ikke har så mye ødelagt da :blush:

Spør venner, familie, søppelfyllinger, skoler, kontorer osv. da vel ;) Du får helt sikkert noe skrot der :thumbup:

Skrevet
rotet litt i gamle esker med ledninger og ødelagte kort i går. slik ble resultatet:

*STORT BILDE*

ganske artig å studere fra sitteplassen egentlig

gamle tanter kommer til å tro jeg har den sykeste maskinen :D

Har du noe navn på kunstverket ditt? Utrollig kult egentlig :cool:

Skrevet

takk for kommentarer folkens! har ikke noe navn på det enda (noen ideer? :p )

bestilte seks LEDs, en UVpenn og en UVlampe fra microplex i går. tror det kommer til å se stilig ut på kabinettet.

Skrevet

Helt uorganisert og drittøft! Personlig hadde jeg blitt sprø av å ha noe sånt rett bak/over PCskjermen min, helt i starten i allfall..

UV? Høres fint ut! :thumbup:

Skrevet

hehe..det så rett og slett STYGT ut...var vel ikke så mye kult med det! hehe..Nå har jeg faktisk ca 5 gamle pcer liggende..men jeg henger di ikke opp på veggen:P Men kreativt må jeg si. Det skal du ha :thumbup:

Skrevet

tingene de har på microplex er rett og slett dårlige.

jeg kjøpte seks LEDs. fire virket.

UVpennen lyser såvidt, hvis jeg holder lyset helt inntil.

Av/på-knappen som fulgte med inverteren virket ikke.

:thumbdown:

Skrevet
tingene de har på microplex er rett og slett dårlige.

jeg kjøpte seks LEDs. fire virket.

UVpennen lyser såvidt, hvis jeg holder lyset helt inntil.

Av/på-knappen som fulgte med inverteren virket ikke.

:thumbdown:

Da sender du en mail til de, så sender de en returpakke. Da får du nytt gratis. Det er i alle fall min erfaring. De har god service :thumbup:

Skrevet
hehe sykt nice! :p

synd jeg ikke har så mye ødelagt da :blush:

Spør venner, familie, søppelfyllinger, skoler, kontorer osv. da vel ;) Du får helt sikkert noe skrot der :thumbup:

joa hadde det bare ikke hvert for at rommet mitt alleredet er fylt opp med hardware som funker :blush:

om ikke så har jeg 5 HK som jeg har laga en ræck til, ganske fin som hylle igrunnen :p

Skrevet

Haha! hadde vært litt stilig om den tavla som alt er festa i hadde detti ned. Ser for meg N* gå rund med arr etter kretskort i panna. Harry Potter geek versjon!

Skrevet

Hohoho, morsomt å tenke på ja.. :p Uansett synes jeg det kunne blitt tøffere med et par eksterne UVkatoder og litt UVpenn over alt av komponenter, drit og møkk på HKene osv.! :)

Skrevet (endret)
Haha! hadde vært litt stilig om den tavla som alt er festa i hadde detti ned. Ser for meg N* gå rund med arr etter kretskort i panna. Harry Potter geek versjon!

Ser det for meg, fikk meg en latter etter LOST nå :D

EDIT: Stikke innom og sabotere det sånn a tdet skjer anyone? :devil:

Endret av sigen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...