Gå til innhold

Moviemaking programmer i WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet

- Fraps går ut etter 30sec med recording, må registrere for å få lenger. Noen forslag på enkelt recording prog?

- Hvilket prog skal jeg bruke for å redigere filmen?( Implementere tekst og redigere lyd bilde etc..)

Takker for svar! Lurer veldig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer veldig jeg og!

Du kan bruke GameCam for å filme.

Men når jeg skal redigere med Windows Movie Maker, blir kvaliteten så ødelagt at det ikke er noe vits...så jeg må se klippen uten sammenheng og lyd :(

noen som har forslag?

Gjest medlem-75284
Skrevet (endret)

Link til Gamecam programmet?

Endret av medlem-75284
Skrevet (endret)
Lurer veldig jeg og!

Du kan bruke GameCam for å filme.

Men når jeg skal redigere med Windows Movie Maker, blir kvaliteten så ødelagt at det ikke er noe vits...så jeg må se klippen uten sammenheng og lyd :(

noen som har forslag?

er problemet at resultatet ender opp med dårlig kvalitet? Hvis så: du kan velge hvor god kvalitet/størrelse når du eksporterer filmen.

edit: leif

Endret av h3nrik
Skrevet (endret)
Sorry, jeg er ikke klok på ord...eksportere?...

til høyre er det 3 "faner". Nr 3 heter fullfør film, right? trykk åpå lagre film på datamaskinen. så er det bare å følge "next"-knappen.

Som default står den på LAN/1mbps (hos meg). Prøv å øke den for å få bedre kvalitet.

Endret av h3nrik
Skrevet (endret)

prog til å redigere, så vil jeg anbefale Video Vegas.. veldig bra for n00bs og pro`s! :p

edit: last ned Xvid codec.. den er best og får god kvalitet når du renderern i Vegas.

Endret av Nvrmind

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...