p0zz Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 - Fraps går ut etter 30sec med recording, må registrere for å få lenger. Noen forslag på enkelt recording prog? - Hvilket prog skal jeg bruke for å redigere filmen?( Implementere tekst og redigere lyd bilde etc..) Takker for svar! Lurer veldig
WoWgamer72 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Lurer veldig jeg og! Du kan bruke GameCam for å filme. Men når jeg skal redigere med Windows Movie Maker, blir kvaliteten så ødelagt at det ikke er noe vits...så jeg må se klippen uten sammenheng og lyd noen som har forslag?
Gjest medlem-75284 Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Link til Gamecam programmet? Endret 2. juni 2005 av medlem-75284
MindTooth Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 Link til Gamecam programmet? Denne tror jeg; http://www.planetgamecam.com
henrik_s Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Lurer veldig jeg og!Du kan bruke GameCam for å filme. Men når jeg skal redigere med Windows Movie Maker, blir kvaliteten så ødelagt at det ikke er noe vits...så jeg må se klippen uten sammenheng og lyd noen som har forslag? er problemet at resultatet ender opp med dårlig kvalitet? Hvis så: du kan velge hvor god kvalitet/størrelse når du eksporterer filmen. edit: leif Endret 2. juni 2005 av h3nrik
henrik_s Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) Sorry, jeg er ikke klok på ord...eksportere?... til høyre er det 3 "faner". Nr 3 heter fullfør film, right? trykk åpå lagre film på datamaskinen. så er det bare å følge "next"-knappen. Som default står den på LAN/1mbps (hos meg). Prøv å øke den for å få bedre kvalitet. Endret 2. juni 2005 av h3nrik
Nvrmind Skrevet 2. juni 2005 Skrevet 2. juni 2005 (endret) prog til å redigere, så vil jeg anbefale Video Vegas.. veldig bra for n00bs og pro`s! edit: last ned Xvid codec.. den er best og får god kvalitet når du renderern i Vegas. Endret 3. juni 2005 av Nvrmind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå