Gå til innhold

Går d herre ant`

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker på å starte en worklog og starte og bygge mitt eget kabinett fra scratch....

Trenger litt hjelp til ideer og forslag til SketchUpen min (se vedlegg .jpeg)

:thumbup:

Trur du det vil bli vanskelig å bli sponset for dette kabinettet??

Edit: Skal ikke være så langt/stort som på bildet... ;)

post-226-1117720390_thumb.jpg

Endret av henrik32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje, så greit ut, men hvilke materialer er det du skal bruke, hva er målene, har du noen smarte løsninger osv.?

Go for it!

Skrevet

Har du ikke tenkt tanken på å snu de "luft oppsamlerne" som er på sidedøren 180 grader?

Tror det hadde blitt penere.

Vinduet ditt minnet meg om en dårlig tegnet PacMan, kanskje gjøre vinduet til en PacMan? :D

Noen butikker sponser mange, noen butikker sponser ingen.

Jo bedre produkt, jo bedre sjanse :)

Spørs litt hva du vil ha sponset da, de sponser ikke hva som helst :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

syns det så greit ut, men pass på at du ikke tar deg vann over hodet :p

Skrevet

Ligner på luftehulla mine som en annen kis som lagde Ferrari-kabinett stakk av med igjen..? :p

Men så fint ut med.. Langt?

Til alle: Jeg som lagde de luftinntaka der først altså! :p Men så ble dem kopiert.. Om og om igjen!

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...