rambo Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Hei. Synes min nokia 6680 er litt treig på å komme inn der man skal skrive meldinger, og det samme når man skal lese de. noe å stille på eller? Lenke til kommentar
ct Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Nei, tror ikke du kan stille på noe... Hva sammenligner du med når du syns det går tregt? Min 6680 er hvertfall mye raskere enn andre symbiantelefoner jeg har prøvd. I forhold til vanlige telefoner, kan det sikkert virke litt tregt... Endret 2. juni 2005 av ct Lenke til kommentar
rambo Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 har ikke prøvd noen symbian telefoner før, sammenlinger bare med en gammel nokia jeg hadde:) men blir nok vant til det:) tar ikke så lang tid Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Tror det skal være slik. Det er lagt inn en "delay" på venstre valgtast slik at du skal ha mulighet til å trykke * ved aktivering av tastelås. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Dette er vanlig med symbian. Det tar litt tid å åpne programmer, men når de først er åpnet går det ganske raskt. På min sx1 kan det ta ca 5 sek å åpne en ny melding, men det er absolutt ingen tregheter når man skriver Lenke til kommentar
rambo Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 tok bare å byttet om på knappene nå Gikk mye fortere da. Var lagt inn delay på den venstre knappen Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2005 Så enkelt var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå