TheOats Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Har ikke adsl i det hele tatt, men det kommer i løpet av høsten
Andy_12 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Noen i Grenland som har fått oppgradert linja? Ble satt på "3ukers lista" for ca 10 dager siden, men har ikke skjedd noe... Jeg bor på skotfoss hvis du vet hvor det er å jeg har fått den oppgradert 4Mbit 300kr i månden (jobbtilbud på hydro)
Scortech Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Har ikke adsl i det hele tatt, men det kommer i løpet av høsten I feel your pain I have been in your shoes
BazeLaze Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Jeg må si meg irritert på telenor, de har ikke ennå oppgradert min sentral, men det har oppgradert sentraler både sør, og nord for meg. Ps. bor på en rett strekkning.
Elgvenn2 Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Litt ot men, det her tror jeg må være dagens... Ps. bor på en rett strekkning. :!: :!: :!: :!: :!:
StigJakobsen Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Sendte flere mail til Telenor forrige uke, både "reklamasjon/klage" og "teknisk". Ene svarte at det skulle bli gjort iløpet av 4 uker, en svarte han ikke viste noe om når det ville skje, den tredje fikk det gjort mandag denna uka Artig, men oppsiktsvekkende at det er tre så forskjellige svar fra Telenor. Bor i Tromsø forresten, å lever godt med 4mbit adsl nå.
BazeLaze Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Litt ot men, det her tror jeg må være dagens...Ps. bor på en rett strekkning. :!: :!: :!: :!: :!: Jeg synes det hele er litt tragisk. hvis de skal hit før eller siden så hvorfor ikke oppgradere når de først var i området? Lukter en konspirasjon
TheOats Skrevet 17. august 2005 Skrevet 17. august 2005 Har ikke adsl i det hele tatt, men det kommer i løpet av høsten I feel your pain I have been in your shoes Takker
flabben2k Skrevet 22. august 2005 Skrevet 22. august 2005 (endret) Fikk min 2mbit oppgradert til 4mbit i går i 1600 tida =) Mista liksom bare linja mi så tenkte jeg hmm upgrade?? vente 2min kobler opp Nedlastingshastighet: 3732 kbit/s. Og jeg bor i Tromsø og vet om flere her som har fått oppgradert i den sista uka. Testa litt fikk stabilt 49kb opp og 455kb ned =) men skal vel egenlig ha litt mer ned skal jo liksom ha 4000kbit ikke 3700 Endret 22. august 2005 av flabben2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå