Gå til innhold

Komplett - returrutiner


Anbefalte innlegg

Dette er min første retur til Komplett, men er usikker på deres rutiner. Sendte i går en mobil som var DOA. Den mottok de i dag tidlig. Jeg kan ikke se noen status på returen min på sidene deres. Finnes det? Får jeg mail om statusen på returen?

 

Ble lovt at de skulle sende meg et nytt produkt dagen etter at de mottok mobilen. Fordi jeg så at lagerstatusen for den aktuelle mobilen sank raskt, mailet jeg support om de kunne holde av en mobil slik at jeg slapp unødvendige forsinkelser. Fikk til svar at dette ikke var noe problem da de fikk inn nye tlf hele tiden. Nå er de tomme, og ubekreftet dato er 03/06. Det betyr et par dager lenger ventetid. Ja, jeg er utolmodig.

Endret av skjesp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter at komplett har "oppdatert" hjemmesiden sin, tror jeg retur status, egentlig alt som omhandler retur, har blitt fjernet, eller glemt.

Men, når de sender en retur til deg, så får du mail om at xxxx er sendt til deg.

Hvis ikke, så er det jo bare å ta kontakt med komplett via email eller telefon.

Lenke til kommentar

de sliter litt med returen ja.

Du får mail når de har mottatt varen, og mail når de har kommet til en konklusjon.

Så får du en mail når de evt sender ny vare eller returnerer den du sendte..

 

Retur systemet skulle visst ikke være så veldig langt unna.. å komme opp.. tror jeg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...