7wis7 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har ikkje spilt så mye warcraft 3 , men har drit lyst på World of Warcraft...Bør eg da kjøpe Det
Dʋgɢtung Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Det er jo to helt forskjellige spilltyper, og du behøver ikke nødvendigvis ha spilt mye av de andre Warcraft-spillene for å like World of Warcraft. Selvsagt får du litt gratis bakgrunnskunnskaper, men spillet i seg selv er så glimrende at du ikke skal være redd for å ikke ha spilt Warcraft-spillene.
Acurus Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Har ikke spilt WC3 jeg heller, men blei jaggu super hekta på Wow. Så nå er det morro og spille WC3 litt og, bare for å se samme plassene der og.. Ja har nok blitt litt rar..
Gnurk Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg spilte litt Warcraft III, men synes det faktisk ikke var så veldig spennende, men er likevel *helt* hekta på World of Warcraft. Anbefales uansett hvor mye du vet om humans/orcs osv fra før. WoW = MMORPG for Dummies, man lærer fort
uberhunter Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Jeg var hekta på wc3, jeg er hekta på WoW Gleder meg til det blir litt mer historie inn i bildet på WoW, hentet fra warcraft historien. Fikk helt hjertebank når jeg besøkte Hyjal (ikke spør hvordan )
Luchy Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 som det er sagt så er det to forskjellige spille typer, men du bør få prøve det av noen kompiser av deg istedet for å kjøpe det så like du det ikke.
The_evil_blue_toad Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Noen som har et fint kart som viser hvor de forskjellige hendelsene i WC3 fant sted? Er et par år siden nå og jeg har dessverre ikke tid til å kjøre gjennom det igjen. Men det hadde som sagt vært veldig gøy å sjekke et slikt kart opp mot WoW kartet
MrLee Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 Hvis du ikke har tidligere erfaring med Warcraft kan jeg anbefale å lese dette.. http://www.worldofwarcraft.com/info/story/chapter1.html
7wis7 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Må du betaler måneds betaling for å spille WOW.....=?
Trygve Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Må du betaler måneds betaling for å spille WOW.....=? Ja, er vel 100 kr
slez Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Du trenger ikke ha spilt wc3 får og spille wow, men om du har spilt wc3 før så er det enda mere gøy spille wow synes jeg.
7wis7 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 Må du betaler måneds betaling for å spille WOW.....=? Ja, er vel 100 kr er det ikke sånn at du eit gratis 2 måneds abonnering før du må begynne å betale??
7wis7 Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Skrevet 1. juni 2005 sorry skrivefeil.....det skal vere Får mellom sånn at du...og...gratis 2 måneds......Sorry
slez Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 sorry skrivefeil.....det skal vere Får mellom sånn at du...og...gratis 2 måneds......Sorry 1måne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå