Gå til innhold

Problemer med WinAmp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt winamp i en lang stund nå uten problemer men etter att jeg kjøpte større HD og formaterte så har winamp hvert veldig treg med oppstaren, nor jeg trykker på en sang tar det ca 30 dekunder før winamp begynner og spille av snagen, før har den jo startet med en gang jeg har trykkt på den. Resten av maskinen er raskere en den noen gang har vet etter oppgraderingen av HD, men winamp er stikk motsatt. Hjelp :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du har kanskje allerede gjort det, men har du installert nyeste versjon av WinAmp og evn. installert den på nytt?

Endret av _Adler_
Skrevet

Jeg har prøvd og innstalere på nytt (den nye versjonen) men det er like tregt uansett. finnes det noen andre alternativer som er ganske lik winamp som jeg kan prøve. det skal helst vere spillere som er raske og ikke bruker så my maskinkrefter. skal bruke den til kun og spille mp3

Skrevet (endret)

Jeg skal ikke bestride at MediaMonkey er genialt, men den bruker nå litt mer ressurser enn winamp. Uansett, hvis MediaMoneky ikke fall i smak, har du noen flere alternativer her.

Endret av miCro
Skrevet

Ja last det ned på nytt, gjerne en gammel version, prøv forskjellige.

Og fopr guds skyld, velg den misnte versionen.. men det regner jeg med du allerede har gjort...

Skrevet
Ja last det ned på nytt, gjerne en gammel version, prøv forskjellige.

Og fopr guds skyld, velg den misnte versionen.. men det regner jeg med du allerede har gjort...

Hva er negativt med den største versjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...