mX mann Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Jeg har brukt winamp i en lang stund nå uten problemer men etter att jeg kjøpte større HD og formaterte så har winamp hvert veldig treg med oppstaren, nor jeg trykker på en sang tar det ca 30 dekunder før winamp begynner og spille av snagen, før har den jo startet med en gang jeg har trykkt på den. Resten av maskinen er raskere en den noen gang har vet etter oppgraderingen av HD, men winamp er stikk motsatt. Hjelp
_Adler_ Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) Du har kanskje allerede gjort det, men har du installert nyeste versjon av WinAmp og evn. installert den på nytt? Endret 31. mai 2005 av _Adler_
mX mann Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Skrevet 31. mai 2005 Jeg har prøvd og innstalere på nytt (den nye versjonen) men det er like tregt uansett. finnes det noen andre alternativer som er ganske lik winamp som jeg kan prøve. det skal helst vere spillere som er raske og ikke bruker så my maskinkrefter. skal bruke den til kun og spille mp3
miCro Skrevet 31. mai 2005 Skrevet 31. mai 2005 (endret) Jeg skal ikke bestride at MediaMonkey er genialt, men den bruker nå litt mer ressurser enn winamp. Uansett, hvis MediaMoneky ikke fall i smak, har du noen flere alternativer her. Endret 31. mai 2005 av miCro
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Winamp er bra synes jeg har aldri plages av tregheter. Legg det inn på nytt du.
raakken Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ja last det ned på nytt, gjerne en gammel version, prøv forskjellige. Og fopr guds skyld, velg den misnte versionen.. men det regner jeg med du allerede har gjort...
_Adler_ Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Ja last det ned på nytt, gjerne en gammel version, prøv forskjellige.Og fopr guds skyld, velg den misnte versionen.. men det regner jeg med du allerede har gjort... Hva er negativt med den største versjonen?
Chief_R-W Skrevet 1. juni 2005 Skrevet 1. juni 2005 Det som følger med i de større versjonene er større utvalg av plug ins og video avspiller støtte. Den største winamp versjonen blir levert med en sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå