Gå til innhold

6230i tastematte på 6230?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk brev fra et selskap på jobben. Dette selskapet er som et verksted for mobiltelefoner og regne. De ga oss et "tips" på slutten av brevet;

 

Husk at matten til 6230i går til 6230, så ta inn mange 6230i-deksler som dere kan selge til 6230.

 

Svaret er ja, det skal gå!

hmm... dette er jo da gode nyheter for oss med 6230.

Men er ikke skjermen større på 6230i? hvordan kan da dekselet passe om hverandre? :)

 

Det blir å ordne en tastematte imorgen da ;)

Lenke til kommentar

Da er tastematte ordnet... får den ikveld av en kompis som jobber med rep av tlf... hadde bare sølv inne, og jeg har sorte deksler på tlf, men vil bare prøve og se om den funker... får vel sort hvis jeg er fornøyd ;)

 

Håper den funker... blir litt lettere å bruke navigeringsknappen.

 

:)

Lenke til kommentar
Skjermen har samme fysiske størrelse, men bedre oppløsning. 6230 har en 128*128 matrise, mens 6230i har 208*208 pixler om jeg ikke husker feil. Så glimmers om dekslene passer om hverandre.

Feil!

6230i's skjerm er 3,0 mm lengere i høyde og bredde enn 6230's skjerm.

Lenke til kommentar
Har prøvd 6230 deksel på en 6230i uten noen problem. Mistet ikke noe tekst verken over eller under skjermglasset. Tror ikke de ørsmå mm har noen betydnig. Ikke for mitt øye allefall....

Høres rimelig bra ut det, men var ikke poenget å putte en 6230i-tastematte på 6230 pga. at mange har problemer med å treffe bekreftelsesknappen? Kanskje du har det, men skrevet feil? Lett å gå i surr :p

 

På utenlandske forum har jeg lest at det ikke funker fordi "pinnen" som sitter under bekreftknappen på tastematten til 6230i er lengere enn den på 6230's tastematte, eller omvendt. I alle fall sånn at det ikke funker.

Lenke til kommentar

Wooohoooo.... Fikk tastematta idag, og den passet rett på!! :D

 

Da er det bekreftet... tastematte fra 6230i passer på 6230.... Sinnsyk mye bedre å bruke...

 

Eneste som var litt synd for min del er at jeg har sort deksel, og tastene er nå sølv... men men... skal ikke klage på noe som er gratis hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...