buddy_2 Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 (endret) Hei!! Jeg får ikke til å brenne DVD/VCD med nero visionexpress. Programmet klikker med engang når jeg legger filene inn i lista, kommer det opp en feil-melding der det står: "Problem with Nero visionexpress". Hva skal jeg gjøre? Kan noen hjelpe? Buddy Endret 30. mai 2005 av buddy_2
sofTest Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 Har du sjekket om du har siste versjon? Kan de filene du legger inn, spilles av på maskinen?
buddy_2 Skrevet 30. mai 2005 Forfatter Skrevet 30. mai 2005 Ja, jeg kan spille dem av. De(de jeg prøvde å brenne) er på .dat fil(VCD) og det er ikke alltid jeg kan spille av avi på grunn av for dårlig data. Men hefter det noe da?
sofTest Skrevet 30. mai 2005 Skrevet 30. mai 2005 .dat-filer er ofte ikke rene MPEG-filer, hvis de er kopiert direkte fra VCD-plater. Det beste er å bruke IsoBuster for å ekstrakte filene fra platen, men det går også å rense filene i etterhånd med VCDGear. Les noen guider på denne siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå