Spirre Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 hehe tror du har misforstått, de ødelegger ikke balansen, de lager en balanse som ikke var der. jeg synes de grønne itema er kjekke jeg. og det sier jeg ikke fordi jeg er blakk. hadde 300k på bok føre patchen kom. mene jeg har handla litt så jeg har vel 250k igjen nå. saken er at de bra tinga er for dyre for de som ikke farmer og har spillt spillet sia det kom, og da blir det urettferdig synes jeg at de ikke skal kunne få litt bra utstyr til en god pris. er jo tross alt skillsa det går på, ikke itema...prisene er/var idiotisk høye. og det kan fort ødelegge moroa for mange nybegynnere på flere måter. grunn 1: de har ikke råd til bra utstyr og blir derfor ofte sett på som noobs fordi de ikke farmer x antall timer hver dag. grunn 2: når de finner noe bra, så kan de fort selge det tiul spotpris fordi de ikke vet hva det er verdt ikke har erfaring med å trade dyre ting.
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Men for en Water Ele er det vel nærmest en HELT perfekt staff. Mener at jeg har sett en fyr som hadde fått 25k for akuratt denne staffen, men jeg vet ikke helt om jeg skal selge. Vet ikke helt om jeg skal satse på Water eller Fire nå...
Adversary Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 vell .. water er vell mest for slowing ol. og vil kansje ikke være like bra i PvE. Men det er ditt valg.
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Vel, når jeg sier at jeg vurderer Water så er jo ikke det for å spille PvE da dummen
Adversary Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 si meg, var ikke dette en trading tråd? jo. Nei da .. vi snakker jo om trading .. på en måte da. Bare sklei ut litt.
DurinVIII Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 si meg, var ikke dette en trading tråd? JodaJoda... WTS Gwen's broken Flute!
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 jo. Nei da .. vi snakker jo om trading .. på en måte da. Bare sklei ut litt. Dere sklir jo ut i absolutt alle trådene.
Adversary Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) jo. Nei da .. vi snakker jo om trading .. på en måte da. Bare sklei ut litt. Dere sklir jo ut i absolutt alle trådene. Kan liksom ikke se hvordan det kan bry deg så mye mer enn alle andre. edit-bare lurer Endret 19. september 2005 av mini me
Chasseur Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Og en eneste OT til, og jeg rapporterer dere hele gjengen WTB: en god wand for healer eller prot monk
Spirre Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 jeg har en brukbar smithing wand...vet ikke om det var det du tenkte på, har ikke så mye kjennskap til monks enda
H4ngm4N Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Den nederste der kan du bare selge til merchant. Du får garantert en minor-rune, og de er bare verdt 25 gull. Staven min er lagt ut på ny auksjon: http://www.rpgtraders.net/guildwars/viewit...p?tradeid=83227
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Hvor mye er denne verdt?
Adversary Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 sist jeg skjekket går grønne items for 5-10K.
DurinVIII Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Jeg har noen ting som jeg vil selge, eller vite hva jeg kan få for de, eller vite om det i det hele tatt er verdt bryet med å prøve å få dem solgt:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå