Gå til innhold

blir alltid sparket ut av multiplayer på far cry

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei. nesten hver gang jeg skal spille multiplayer på farcry blir jeg alltid kicket ut fra serveren, men jeg jukser ikke elller noe. er det noe galt eller er det folka som oppdrettet serveren som ikke vil ha meg med?

Endret av marius90
Videoannonse
Annonse
Skrevet
nei, hva er det?

Det er et anti-jukse program som sjekker om folk har 3-party programvare som lar deg jukse. Du må ha enabled dette for å komme deg inn på servere som bruker punkbuster.

Skrevet (endret)

sånn nå har jeg tatt i bruk punk buster. men nå ble alt bare verrre! det som kommer frem på skjermen er at game versions dont match eller no

så nå kommer jeg ikke inn på noen server i det hele tatt

Endret av marius90
Skrevet
sånn nå har jeg tatt i bruk punk buster. men nå ble alt bare verrre! det som kommer frem på skjermen er at game versions dont match eller no

så nå kommer jeg ikke inn på noen server i det hele tatt

da skjønner du vell hva problemet er ? "Game versions dont match" ... sier seg vell egentlig litt selv.. om du finner det ut, www.jolt.co.uk eller www.google.com ( vet ikke hvor mange ganger jeg har sagt google.com nå.. )

Skrevet

ok nå har jeg gjort det. men nå virker ikke cd key'en min lenger, cd key alredy in use står det. jeg har prøvd flere ganger

dette blir bare verre og verre :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...