Gå til innhold

Feilmld. under Riddick-patching!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk følgende screenshot:

Jeg fikk tak i spillet i dag, og lastet ned en patch som heter "1.1 US Retail Patch" eller noe i den duren.

Jeg lasta den ned, siden jeg liker å ha alle spill helt oppdatert (slipper eventuelle bugs, etc).

Under patchingen får jeg denne feilmeldingen!

Kan grunnen for at jeg ikke klarer å oppdatere, være fordi at det er en US-patch?

BTW: Jeg har spillet originalt, bestilt fra Play.com (kan ta bilde av cover om det er nødvendig).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som om at ikke DET var nok! Jeg spilte spillet før jeg prøvde å installere patchen.

Det funka greit, men det var noen grafiske bugs, så jeg slo av det og startet installasjonen.

Da fikk jeg error-meldingen dere ser ovenfor.

Så skrev jeg denne tråden, og la spillet til side for å vente på svar (som jeg enda ikke har fått! :cry: ).

Uansett, etter at det tok såpass "lang" tid, gadd jeg ikke vente mer, og starta bare opp spillet (orka ikke vente mer, da jeg har så lyst til å spille!).

Da fikk jeg denne feilmeldingen! (se nedenfor)

Så jeg trykke på "OK", og da starta faktisk spillet seg!

Men problemet kom da jeg lastet inn et lagret spill.

Skjermen ble bare helt svart! Jeg hører lyd, men ikke av den "kan vandre rundt, men ser ingen ting"-typen! Det var bare musikk fra menyen, som om at spillet aldri ble lastet inn!

Må jeg virkelig re-installere hele dritten på nytt?? (det tok jo flere år å få installert det!)

Er det noen som vet? Noen som har erfaringer med oppdateringen?

Skrevet

Du skrev at den het US retail patch eller noe i den dur,noe jeg trodde var amerikansk versjon, kanskje det er en markert med EU ?

vet ikke jeg...

Men lykke til med innstaleringa! Et kjempespill!

Skrevet (endret)

Niks, det finnes ingen annen patch.

Jeg har lett rundt omkring, men ikke funnet noe annet enn den.

Og hvorfor i huleste skulle de kommet ut med en jævla patch til de forbanna amerikanerne, når utvikleren selv er svensk?? :realmad:

EDIT: Greit, så får jeg bare installere det på nytt da. Takk, starbreeze. :cry:

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Har hørt om at noen har problemer med å start spillet med SP2 installert....hadde selv bare SP1 da jeg installerte og spillte det, så vet ikke. Rart om ikke patchen skulle fikse det isåfall....men så installerte jo du en "US patch" da...

Skrevet
Har hørt om at noen har problemer med å start spillet med SP2 installert....hadde selv bare SP1 da jeg installerte og spillte det, så vet ikke. Rart om ikke patchen skulle fikse det isåfall....men så installerte jo du en "US patch" da...

Det er ingen annen patch.

Jeg har lastet den ned flere andre steder, hvor den tar akkurat like mye diskplass (24.7mb, tror jeg), bare at den har et annet navn.

Og jeg begynner å bli lei av re-installeringa.

Men det betyr ikke så mye lenger, egentlig.

Jeg er ferdig med spillet nå. Et av de beste FPS jeg har spilt i moderne tid i allefall! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...