Gå til innhold

Hvilket er powercolor x800xl kortet fra netshop?


Gjest Slettet-uHVgFQ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-uHVgFQ

Lurte på om noen andre har bestilt Powercolor x800 xl fra netshop, siden jeg har tenkt til å kjøpe det så så jeg at det så litt spesielt ut, så er spørsmålet: Hvilket av disse kortene er det som netshop selger, har prøvd å kontakte men de svarer ikke:

Alternativ 1(Dette kortet er det bilde av både på Netshop og HW, men det er ikke dual DVI, selv om både HW og Netshop sier at det som blir solgt er med DualDVI, dette kortet har også en liten vifte, og jeg vil ha STOR):

323_1_3.jpg

 

Alternativ 2(Dette kortet har større vifte og Dual DVI, men det er ikke avbildet på Netshop sine sider, det er derimot vist på Komplett, men der koster det mer):

133780.jpg

 

Grunnen til at jeg spør er at jeg vil ha en stor vifte som kjøler mer slik at kortet holder lave temperaturer selv under overklokking.

 

En ting til, hva er vitsen med VIVO? Er det noen ekstra ytelse med det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestillt det kortet(bilde2)... Så vi får se hva det er godt for neste uke...

Vivo er video in/video ut.... Veldig greit å ha...

 

 

*edit*: Jeg bestillte fra PCutstyr.no.... Der var det bilde av kort nr 2.... Det er kanskje sånn det ser ut....

Endret av Supah89
Lenke til kommentar

Netshop selger det med stor vifte :yes: Var litt bekymret for at jeg skulle få det med liten vifte når jeg bestilte derfra, men bekymringen var ubegrunnet :roll:

 

ViVO = Video in / Video out

Får ikke no bedre ytelse med ViVo. Man kan vel koble f.eks Xbox eller PS2 til pc'n trur jeg :hmm: Mener å ha hørt at man ikke får inn TV, men jeg er nok ikke rette personen til å forklare meg på det..

Endret av mumitr0ll
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uHVgFQ

Hvis netshop selger det med stor vifte så må jeg nok lete litt nede i madrassen å dra opp de 2750,-, og det skal jeg også, det blir powercolor og netshop for alle penga!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...