Gå til innhold

Jeg har store problemer med spill!


Anbefalte innlegg

Jeg har startproblemer med de fleste spill jeg prøver. Ikke nødvendigvis problemer med og forstå, men og bli engasjert nok. Det fører til at jeg blir dritt lei etter 20 minutter med "?" og pakker bort dritten.

Men de få gangene jeg først har kommet i gang, så er jeg ustoppelig... Da er det ikke måte på hvor ivrig jeg er. Finnes noen få spill jeg har spilt ferdig, NOLF, Max P, rouge spear. Det var morsomt! Men så er det haugevis med spill jeg bare har sett på. Sikkert masse bra.

Finnes det medisin for dette? (ja, jeg spør etter noe som skal gjøre meg spillavhengig :razz:)

Nå søles for mye fritid vekk på internett :cry:

 

Tragisk historie, ja jeg vet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-07-17 13:59, CAT-scan skrev:

Pffft...det tror jeg ikke noe på. Det er umulig å klare å spille UT hver eneste dag i to år. Du må ha vært på ferie eller hatt en eller annen dag som du ikke kunnet spille UT.



 

Hehe =], damn. Den tenkte han sikkert ikke på :smile:

Lenke til kommentar

Eneste kuren for den slags sykdom er å ikke kjøpe/laste ned så mye spill, har du færre spill konsentrerer du deg mer om det spillet du har. Kjøp et spill om gangen, men pass kanskje på kjøpe et spill som det er action i, og ikke sånne spill som MS flight sim, der er det ikke fullt så mye å gjøre.

Liste over spill du kanskje skal prøve deg på:

 

Morrowind

IGI

Operation flashpoint

Ghost recon

Neverwinter nights

Grand prix 4

Warcraft III

GTA 3

Star wars, Galactic battleground

Delta force spillene

Commanche 4

Counterstrike

Soldier of fortune II, Double helix

Medal of Honor, Allied assault

Spiderman

Return to castle wolfenstein

Dungeun siege

Age of Wonders

Eller THE SIMS :razz:

 

sikkert masse spill som jeg har utelatt, men det er en start i hvertfall :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...