Gå til innhold

Amotor: Chrysler Voyager: Best på gode veier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Chryler Grand Voyager, er slett ikke dårlig!

Har god erfaring med både 94 og 00 modellene.

Ikke så verts svingradius, kjempe moment i motorene (særlig de med diesel)

En av de tøffere "store" bilene jeg hvet om!

De som er litt negatift er bein plassen og sette ryggen i kombi utgaven.

Lenke til kommentar

Hvis noen her hadde giddi å lest litt andre sider enn bare denne når de gjelder bil, ville dere funnet ut at Voyager uansett årgang er stort sett den mest bedritne brukt bilen som ruller på veien. Dette kan både forbruker tester og biltilsyn i sverige, tyskland og usa bekrefte til de grader - og i flere av de testene som er gjort så er det hopp opp til neste bil i bunn lista.

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=212054

 

Og til slutt en til - vil bare sakse litt fra artikkelen før linken:

 

Verstingene

I den mindre flatterende enden av skalaen ligger de dårligste bilene, de med flest feil og mangler. Her finner vi for eksempel Chrysler Voyager som også i tidligere år har markert seg i negativ retning. Seat er også solid med med Toledo og Ibiza. Citroen ZX, Renault Clio og Alfa Romeo 145/146 kan det også lønne seg å styre unna.

 

http://www.dinside.no/php/art.php?id=99007

Endret av JoonGoii
Lenke til kommentar

Er veldig klar over det, mitt svar var ikke til deg , pc^2004. Har selv en Chrysler Sebring og rimelig grei kunskap om Chryslerbiler fra -90 tallet frem til i dag. Slurv med service gir dog større utslag på disse bilene kontra mye andre - spesielt hvis man slurver med oljeskift på automatkassene. Og der er det igjen veldig viktig å bruke oljen som anbefalles og ikke la Pelles Bilservice fylle på med møkkaolje.

Lenke til kommentar

Det har vert stor progresjon på 95 - 2000 modellen, våres bil har vi bare skiftet en vaier som hadde rustet fast pga. at vi aldri hadde brukt det!

Den har gått va 130.000

Så jeg vill ikke påstå at Voyager er en bil med masse feil!!

Å grunnen til at det er registert mange feil kann nok vere at verkstedene til Chrysler har at en stor pågang å derfor ikke rukket å ta inn alle bilene med en gang på service, altås kan dette ha ført till ytligere skade!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi brukte en chrysler grand voyager da vi var i tyskland i fjord. Det var bensin å den slukte bensin men var ikke noe bil som senket trafikken der nede. Den hadde fartsperre på 200km/t og vi holdte ca 190-200km/t fra frankfurt til paris. Utrulig komfortabel bil, god plass. Etter det så har det vært den bilen jeg har hatt lyst på.

selvfølgelig så var det litt mere tess å kjør en bmw 528 der nede med 192 hk, men chryslern gikk veldig godt!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...