Spr0cket Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 er dette en post som hører hjemme under hardware eller software? vi forsøker software. Jeg er ute etter et program m/gui som kan si litt om type hovedkort, prosessor, og ander plugginnkort mht produsent, modell og evt andre opplysninger. Vet dette har vært nevn på forum før, men vet ikke hva jeg skal søke etter for å finne posten. Jeg er ikke ute etter noe som everest, sisoft sandra, cpuz eller andre mer omfattende program, bare et lite prog som kan vise kva hardware som fins.
Breiker Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Everst home edition er du på jakt etter.. du finner det her www.lavalys.com
miCro Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Man skulle tro cpu-z var det programmet du trengte, det er jo ikke så omfattende at det gjør no?
zjulik Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Du har jo også et ganske bra verktøy innebygget i Windows. Start / Run og skriv dxdiag Så får du etter et minutts tid en bra rapport.
Bluebeans Skrevet 28. mai 2005 Skrevet 28. mai 2005 Personlig synes jeg dxdiag er alt for lite utfyllende. Greit nok om man skal finne ut enkle småting, men everest foretrekkes utvilsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå