Gå til innhold

Zul`farrak Kaos huff!


Anbefalte innlegg

driver å surrer rundt i zul`farrak nå ( 47 warrior)

 

dere veit han basilisc fyren, Antu`zul? han som aggroer herifra til halden inni hula si.

 

 

vel, vi har wipa 4 ganger på han, er bare komboen root + insænely mange spawns som tar knekken på oss...

 

har dere noen gode tips eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er hentet fra Thottbot

 

Really simple strat. First thing's first, be very careful to not approach the cavern entrance. Even on the sides, he WILL agro. Clear out any extra spawn from the sides, set casters and primary/backup healers up on the hilly parts (brown mountains) then send your tank in. He cannot be rooted or poly'd, I doubt anything could ever really hold him.

 

First thing about this guy, to beat him? Completely ignore him until you kill everything he spawns. Then you attack him directly, if you're a healer and you get agro, run around in a circle while your party takes him out-- I did this as a druid, and once my party killed the initial spawn, he was a breeze. Just make sure his elites go down whenever they appear. Piece of cake. Areas are the weapon of choice for the initial non-elite spawn, but mages need to be really careful to not cast too soon, as they know.

 

Tanks either must keep Antu'sul on them, or let a really good healer who knows how to keep themselves alive run him ragged. Anyone with ranged non-magic or a fast weapon should be on totem duty, healing wards and earthgrab/bind are top priorities.

 

Hope this helps ya'll.

 

Gidder ikke oversette, er for lat til det :p

 

Hvis man står fast på ting, så kan Thottbot og Allakhazam ofte være til hjelp. Mange som poster tips og strats her, så sjekk disse sidene. Har hjulpet meg veldig mange ganger.

 

Zul'Farrak skal være fult mulig å gjennomføre for en group med 5 medlemmer rett under 50 tallet. Tror jeg var 47 første gang jeg gikk inn.

Lenke til kommentar

Dette gjorde vi faktisk uten de store problemene, første gangen vi var der inne. Vi var da en firemannsgruppe da vi kom dit, en av oss måtte gå etter vi hadde kommet ned trappen igjen. Gruppen bestod av en warrior, en paladin, en rogue og en warlock.

Jeg brukte Howl of Terror (Warlock) og fikk vekk alle adds, så brukte Warrioren vår Intimidating Shout, eller hva det heter (sak som fearer alle bortsett fra target) - Og vips, trollet var dødt. Siden vi bare var fire stykker, ble det litt problematisk etterpå, noe vi løste ved å Soulstone Paladinen. Alle adds forsvinner når du dør første gang, så lenge Antu'Zul allerede er død, deretter var det bare for paladinen å reinkarnere og rezze resten. Litt head over heels (heals, haha .. uh) på slutten, men det gikk.

Lenke til kommentar
Dette gjorde vi faktisk uten de store problemene, første gangen vi var der inne. Vi var da en firemannsgruppe da vi kom dit, en av oss måtte gå etter vi hadde kommet ned trappen igjen. Gruppen bestod av en warrior, en paladin, en rogue og en warlock.

Jeg brukte Howl of Terror (Warlock) og fikk vekk alle adds, så brukte Warrioren vår Intimidating Shout, eller hva det heter (sak som fearer alle bortsett fra target) - Og vips, trollet var dødt. Siden vi bare var fire stykker, ble det litt problematisk etterpå, noe vi løste ved å Soulstone Paladinen. Alle adds forsvinner når du dør første gang, så lenge Antu'Zul allerede er død, deretter var det bare for paladinen å reinkarnere og rezze resten. Litt head over heels (heals, haha .. uh) på slutten, men det gikk.

dere gjorde uten de store problemene, men det var problematisk og alle døde? :whistle:

Lenke til kommentar
Dette gjorde vi faktisk uten de store problemene, første gangen vi var der inne. Vi var da en firemannsgruppe da vi kom dit, en av oss måtte gå etter vi hadde kommet ned trappen igjen. Gruppen bestod av en warrior, en paladin, en rogue og en warlock.

Jeg brukte Howl of Terror (Warlock) og fikk vekk alle adds, så brukte Warrioren vår Intimidating Shout, eller hva det heter (sak som fearer alle bortsett fra target) - Og vips, trollet var dødt. Siden vi bare var fire stykker, ble det litt problematisk etterpå, noe vi løste ved å Soulstone Paladinen. Alle adds forsvinner når du dør første gang, så lenge Antu'Zul allerede er død, deretter var det bare for paladinen å reinkarnere og rezze resten. Litt head over heels (heals, haha .. uh) på slutten, men det gikk.

Du motsier deg selv der, litt ihvertfall :p Men det er jo en helt grei løsning på problemet, selv om jeg foretrekker mage + priest på adds, eller enda bedre 2 mages og en priest :cool:

btw; er du Hammerfall fan? "Head over Heels", bra sang det der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...