Gå til innhold

TES: Får ikke valgt høyere oppløsning enn 1152x864!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med valg av oppløsning i nyinnkjøpt Morrowind GOTY; får ikke valgt native oppløsninga til skjermen min (1280x1024). Jeg har et XFX 6800LE og en NEC 1770NX.

Btw: Utrolig at jeg ikke har spilt dette spiller før... :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget gledelig at du beggynte med dette spillet. Merk av denne dagen på kalenderen og feire den hvert år ;) En stor dag for deg den dagen da du spillte mw for første gang

Skrevet

Jeg fikk til å endre oppløsning til 1280x1024 på følgende måte: la til en custom oppløsning på 1280x960 i nforce-panelet. Jeg kunne da velge denne oppløsninga under video/options i Morrowind. Spillet går da i native 1280x1024 oppløsning uten noe strekking av bilde eller noe. Snålt at det ikke går å velge denne oppløsninga med en gang, det ser jo ut som spillet støtter den :hmm:

Skrevet

Tror ikke du trenger å bruke programmet jeg linket til, går det ikke an å legge inn en custom oppløsning i selve menyen (før du starter spillet)? Har du sjekket in-game-menyen også?

Skrevet

Det gikk ikke an å velge høyere oppløsning enn 1152x864 hverken ingame eller i options på oppstartmenyen. Mulig det går an å legge til noe i .ini-filen, men jeg fikk uansett fiksa det da (se post over).

Skrevet (endret)
når eg setter in cd to og tre kommer det opp ID_WEATHER  og ID_SNOW greier

kva skal eg gjere

noken hjelpe :cry::cry:

Har samma problemet på bærbare datan. Kommer hver gang jeg starter spillet.

Pluss masse andre lignende meldinger. Men det er bare å klikke på ok så går det.

Men det er ganske irriterende ja :hrm:

edit: vart noe feil med quote

Endret av BigFatty
  • 3 uker senere...
Skrevet

Om du får feilmelding så må du prøve å reinstallere spillet. Det skal ikke være noe problem om du har de nyeste driverne og maskinen er såsi fri fra bugs og skitt.

Det er også en god idè å defragmentere harddisken for å sikre god ytelse og morsom spilling!

Skrevet

Vet ikke om det samme gjelder for GOTY edition, men har du kjøpt alle tre seperat er det viktig å installere tribunal først, deretter bloodmoon. Hvis du ikke allerede har gjort det bør du laste ned nyeste patch fra elderscrolls.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...