Jalladoode Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Jeg har et problem med valg av oppløsning i nyinnkjøpt Morrowind GOTY; får ikke valgt native oppløsninga til skjermen min (1280x1024). Jeg har et XFX 6800LE og en NEC 1770NX. Btw: Utrolig at jeg ikke har spilt dette spiller før...
MiSP Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer med nytt spill, og velkommen i klubben! Hvis du laster ned Morrowind FPS Optimizer mener jeg at den kan velge en helt custom oppløsning.
KO- Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Meget gledelig at du beggynte med dette spillet. Merk av denne dagen på kalenderen og feire den hvert år En stor dag for deg den dagen da du spillte mw for første gang
Equerm Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Gratulerer med nytt spill, og velkommen i klubben! Hvis du laster ned Morrowind FPS Optimizer mener jeg at den kan velge en helt custom oppløsning. Har aldri hørt om det programmet før. Fører det med seg noen bugs e.l. ?
brd Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 når eg setter in cd to og tre kommer det opp ID_WEATHER og ID_SNOW greier kva skal eg gjere
Jalladoode Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Jeg fikk til å endre oppløsning til 1280x1024 på følgende måte: la til en custom oppløsning på 1280x960 i nforce-panelet. Jeg kunne da velge denne oppløsninga under video/options i Morrowind. Spillet går da i native 1280x1024 oppløsning uten noe strekking av bilde eller noe. Snålt at det ikke går å velge denne oppløsninga med en gang, det ser jo ut som spillet støtter den
MiSP Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 Tror ikke du trenger å bruke programmet jeg linket til, går det ikke an å legge inn en custom oppløsning i selve menyen (før du starter spillet)? Har du sjekket in-game-menyen også?
Jalladoode Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Skrevet 27. mai 2005 Det gikk ikke an å velge høyere oppløsning enn 1152x864 hverken ingame eller i options på oppstartmenyen. Mulig det går an å legge til noe i .ini-filen, men jeg fikk uansett fiksa det da (se post over).
brd Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 når eg setter in cd to og tre kommer det opp ID_WEATHER og ID_SNOW greierkva skal eg gjere noken hjelpe
brd Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 når eg setter in cd to og tre kommer det opp ID_WEATHER og ID_SNOW greierkva skal eg gjere noken hjelpe
Lasse 90 Skrevet 27. mai 2005 Skrevet 27. mai 2005 (endret) når eg setter in cd to og tre kommer det opp ID_WEATHER og ID_SNOW greierkva skal eg gjere noken hjelpe Har samma problemet på bærbare datan. Kommer hver gang jeg starter spillet. Pluss masse andre lignende meldinger. Men det er bare å klikke på ok så går det. Men det er ganske irriterende ja edit: vart noe feil med quote Endret 27. mai 2005 av BigFatty
Kenny Bones Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Om du får feilmelding så må du prøve å reinstallere spillet. Det skal ikke være noe problem om du har de nyeste driverne og maskinen er såsi fri fra bugs og skitt. Det er også en god idè å defragmentere harddisken for å sikre god ytelse og morsom spilling!
PineApple Loverboy Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Vet ikke om det samme gjelder for GOTY edition, men har du kjøpt alle tre seperat er det viktig å installere tribunal først, deretter bloodmoon. Hvis du ikke allerede har gjort det bør du laste ned nyeste patch fra elderscrolls.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå